نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

فیلمبرداری قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones آغاز شد

طبق اخبار منتشر شده، فیلم‌برداری و تولید قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones رسما آغاز شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌برداری و تولید نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) آغاز شده است. طبق خبری که EntertainmentWeekly منتشر کرده، فیلم‌برداری و تولید این سریال در ایرلند شمالی آغاز شده است که پیش از این نیز بیشتر صحنه‌های سریال اصلی نیز در این کشور فیلم‌برداری شده بودند. در حال حاضر تنها فیلم‌برداری قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت آغاز شده و تنها این قسمت قرار است فیلم‌برداری گردد و در صورتی که این قسمت باعث رضایت مسئولان شبکه HBO شود، به ساخت فصل اول سریال پیش در آمد Game of Thrones چراغ سبز داده خواهد شد. این سریال، یکی از چند سریال فرعی و پیش درآمدی است که قرار است براساس مجموعه بازی تاج و تخت تولید و منتشر شود. 

در قسمت پایلوت سریال Game of Thrones که پیش از این فیلم‌برداری شده بود، تامزین مرچانت نقش دنریس تارگین و جنیفر ایلی نقش کاتلین استارک را بازی کرده بودند، اما پس از آن در فیلم‌برداری دوباره قسمت اول، امیلیا کلارک و میشل فرلی جانشین این دو بازیگر شدند. اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت.

طبق گفته مارتین، The Long Night (شب بلند)، نام این سریال خواهد بود، اما شبکه HBO هنوز به‌طور رسمی نام این سریال را اعلام نکرده است. نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ، میراندا ریچاردسون، توبی رگبو، مارکوئس رودریگز، جان سیم، ریچارد مک‌کیب، جان هفرنان و دیکسی اگیرکس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. بااین‌حال، سخنگوی شبکه HBO در پاسخ به CNET این خبر را تایید یا تکذیب نکرد و EW نیز می‌گوید که از منابع نزدیک خود به سریال این خبر را شنیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده