نویسنده: یونس بهرامی
// پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹

تاریخ اکران فیلم Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی کوئنتین تارانتینو جلو افتاد

فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو از آن‌چه انتظار می‌رفت، زودتر اکران می‌شود. 

جدیدترین فیلم تارانتینو، کارگردان تحسین‌شده‌ی فیلم‌های Pulp Fiction و Django Unchained، از تاریخ قبلی زودتر در تئاترها اکران می‌شود. سونی به‌طور رسمی اعلام کرد که فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) برای عرضه در تاریخ ۴ مرداد سال ۱۳۹۸ (مصادف با ۲۶ جولای سال ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است؛ یعنی دو هفته زودتر از تاریخ قبلی. نکته‌ی قابل توجه در تاریخ جدید این است که مصادف می‌شود با پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و دوستانش به دست یارهای چارلز منسون. 

منابعی به وب‌سایت هالیوود ریپورتر گزارش داده‌اند که جلو آوردن تاریخ اکران فیلم تنها به دلیل همزمان شدن با پنجاهمین سالگرد نبوده است، بلکه سونی می‌خواست تا فیلم فرصت بیشتری برای موفقیت در تابستان داشته باشد. 

با این‌که داستان فیلم روزی روزگاری در هالیوود همچنان چندان مشخص نیست، اما نباید انتظار داشت که یک بازگویی صرفاً ساده از داستان قتل‌های زنجیره‌ای منسون باشد. در عوض، تارانتینو پیرنگ را به‌طور کلی این‌گونه توصیف کرده است: 

داستان در لوس آنجلس و در سال ۱۹۶۹ و در قله‌های هالیوود هیپی اتفاق می‌افتد. 

شخصیت‌های اصلی فیلم، ریک دالتون (لئوناردو دی‌‌کاپریو) و کلیف بوث (برد پیت) هستند. شخصیت دی‌کاپریو، ستاره‌ی سابق نمایش‌های تلویزیونی وسترن بوده و شخصیت پیت بدل‌کار هم او بوده است که در حال خروج از هالیوود هستند؛ درحالی‌که ریک در نزدیکی شارون تیت زندگی می‌کند. 

اولین تصویر از این فیلم مدتی قبل منتشر شد که شخصیت‌های پیت و دی‌کاپریو را در این فیلم نشان می‌داد. تارانتینو علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه‌ی این اثر را هم می‌نویسد و می‌تواند یکی از آخرین فیلم‌های ساخته‌شده به دست او باشد.  فیلم روزی روزگاری در هالیوود بازیگرهای مشهور دیگری مثل مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری و جولیا باترز را هم در لیست بازیگران خود دارد. 

دی‌کاپریو و پیت پیش‌تر هم با تارانتینو سابقه‌ی همکاری داشته‌اند. پیت در فیلم Inglourious Basterds و دی‌کاپریو در فیلم Django Unchained ایفای نقش کرده بودند. روزی روزگاری در هالیوود، نهمین فیلم در کارنامه‌ی تارانتینو خواهد بود. از آنجا که او قبلاً اعلام کرده بود تنها دو فیلم دیگر خواهد ساخت، می‌توان این اثر را فیلم یکی مانده به آخر وی در نظر گرفت. چندی پیش هم گزارش شد که تارانتینو احتمالاً فیلم جدیدی از Star Trek کارگردانی کند. با این حال، گرچه ماه پیش مشخص شد که فیلم‌‌های زیادی از مجموعه Star Trek در پارامونت در دست ساخت قرار دارد، اما فعلاً مشخص نیست که آیا فیلم تارانتینو هم جزو آن‌ها بوده است یا خیر. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده