نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

کوئنتین تارانتینو: من فقط دو فیلم سینمایی دیگر خواهم ساخت

چندی پیش شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر این که کوئنتین تارانتینو، کارگردان صاحب سبک سینمای هالیوود پس از ۸ نفرت انگیز ، فقط دو فیلم سینمایی دیگر خواهد ساخت. حال وی این مساله را تایید کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

کوئنتین تارانتینو که دیشب در برنامه تلویزیونی جیمی کیمل شرکت کرده بود تا درباره ۸ نفرت انگیز (The Hateful eight)، فیلم وسترن جدید خودش صحبت کند. وی در این مصاحبه اعلام کرد که هرگز دوست نداشته که تبدیل به کارگردانی شود که سکان‌داری هر پروژه‌ای را که سر راهش قرار می‌گیرد، بر عهده بگیرد و گفت می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود در مقام کارگردان را به بهترین نحو به پایان برساند. وی در ادامه افزود که دانستن این موضوع که توانایی ساخت چند فیلم دیگر را دارد، به وی کمک می‌کند:

اگر من بدانم فقط دو تا فیلم دیگر خواهم ساخت، باید مطمئن شوم که آنها فیلم‌های خوبی‌ خواهند بود و من آنها را با تمام وجود خواهم ساخت.

سال پیش بود که کوئنتین تارانتینو اعلام کرده بود که پس از ساختن دهمین فیلمش، از دنیای کارگردانی خداحافظی خواهد کرد و از علاقه خودش به پروژه‌های دیگری غیر از فیلم‌های بلند داستانی حرف زده بود.

در مصاحبه دیگری که اخیرا انجام داده بود، تارانتینو گفته بود که خیلی‌ دوست دارد که یک سریال تلویزیونی کوتاه بر اساس رمان چهل ضربه شلاق منهای یک (Forty Lashes Less One) به قلم المور لئونارد بسازد اما اینکه چه زمانی‌ این کار را انجام دهد، اصلا معلوم نیست.

۸ نفرت انگیز که هشتمین فیلم سینمایی بلند این کارگردان است، در حال حاضر به صورت محدود و بر روی فیلم ۷۰ میلیمتری در حال اکران است و به صورت عمومی در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۸ دی) اکران خواهد شد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده