نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

آل پاچینو به جمع بازیگران جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو پیوست

آل پاچینو، ستاره بزرگ هالیوود، به جمع بازیگران فیلم Once Upon a Time in Hollywood اضافه شد؛ او در نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو  ایفای نقش می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، آل پاچینو، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Scent of a Woman، به جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم تارانتینو پیوسته است. پاچینو قرار است نقش ماروین شوارز را بازی کند که این شخصیت، یک شخصیت خیالی و داستانی است و او در واقع نقش ایجنت شخصیت لئوناردو دی کاپریو را بر عهده دارد. این در حالی است که اخیرا حضور هفت بازیگر جدید در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون و نیکولاس هموند، این هفت بازیگری هستند که اخیرا به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند.

همچنین فیلم Once Upon a Time in Hollywood اولین همکاری آل پاچینو با تارانتینو خواهد بود. علاوه بر این بازیگران، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در جدیدترین فیلم تارانتینو تایید و اعلام شده است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. در حال حاضر این فیلم مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و به‌زودی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده