نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

احتمال ساخت فیلم جدید Star Trek توسط کوئنتین تارانتینو

کوئنتین تارانتینو در حال توسعه و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید مجموعه Star Trek است و ممکن است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کوئنتین تارانتینو، کارگردان فیلم Pulp Fiction (پالپ فیکشن) و فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت انگیز)، یک ایده برای فیلم جدید مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) دارد و او با همکاری جی جی آبرامز، کارگردان فیلم Star Trek و فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، یک اتاق نویسندگان برای این پروژه تشکیل داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، منابع نزدیک و آگاه گفته‌اند که تارانتینو این ایده را به آبرامز گفته است و نویسندگان قرار است روی این ایده کار کنند.

Quentin Tarantino

اگر این ایده به نتیجه برسد، تارانتینو می‌تواند کارگردانی فیلم Star Trek به تهیه‌کنندگی آبرامز و کمپانی پارامونت پیکچرز را بر عهده بگیرد. در حال حاضر هیچ اطلاعات یا تاییدیه‌ای در مورد ایده فیلم جدید Star Trek در دسترس نیست و کمپانی پارامونت، آبرامز و تارانتینو نیز تاکنون هیچ واکنشی به این خبر نداشته‌اند. اولین ریبوت فیلم Star Trek به کارگردانی جی جی آبرامز، در سال ۲۰۰۹ اکران شد و این فیلم توانست بیش از ۳۸۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در ادامه فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌سوی تاریکی) در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و آبرامز نیز برای کارگردانی این فیلم بازگشت. این فیلم موفق شد بیش از ۴۶۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

تابستان سال گذشته نیز فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم موفق شد بیش از ۳۴۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) نیز در دست ساخت بوده است، اما در حال حاضر سرنوشت ساخت این فیلم مبهم و نامشخص است. اوایل این هفته، کمپانی سونی پیکچرز تاریخ اکران نهمین کوئنتین تارانتینو را مشخص و اعلام کرد. این فیلم که در حال حاضر نام و عنوانی ندارد، قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد. 

J. J. Abrams

فیلم جدید تارانتینو با نام تولیدی 9# در دست ساخت است که اشاره‌ای به نهمین فیلم این کارگردان برجسته هالیوود دارد و این فیلم را با فیلم Pulp Fiction، دیگر اثر تارانتینو مقایسه و اشاره می‌کنند که بودجه فیلم مانند فیلم Django Unchained (جنگوی از بند رسته) خواهد بود که با بودجه‌ای معادل ۱۰۰ میلیون دلار تولید و در سال ۲۰۱۲ اکران شد. این فیلم موفق شد بیش از ۴۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. انتظار می‌رود که فیلمبرداری و تولید نهمین فیلم تارانتینو در طول سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

نظر شما در مورد احتمال ساخت فیلم Star Trek توسط تارانتینو چیست؟ آیا شما برای یک نسخه متفاوت از این فیلم هیجان‌زده هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده