نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۷

انتشار اولین تصویر لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood

اولین تصویر فیلم Once Upon a Time in Hollywood منتشر شده است که در آن شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) منتشر شده است. با توجه به این تصویر، فیلمبرداری و تولید نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو رسما آغاز شده است که در این تصویر شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت هستیم. در این تصویر که توسط دی‌کاپریو در اینستاگرام شخصی او منتشر شده، این دو با گریم و لباس دهه ۶۰ میلادی در کنار هم قرار گرفته‌اند. دی‌کاپریو قرار است نقش ستاره سابق سریال‌های وسترن و پیت نقش بدلکار او را در این فیلم پر ستاره بازی کند. در واقع شخصیت دی‌کاپریو همسایه کناری خانه شارون تیت با بازی مارگو رابی، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Once Upon a Time in Hollywood

لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن، تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند، اسکوت مکنری و جولیا باترز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم در شهر لس آنجلس انجام خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری آن تا اواسط تابستان امسال طول بکشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده