نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹

بازیگر سریال Fargo به فیلم جدید تارانتینو پیوست

اسکوت مکنری به جمع بازیگران فیلم پر ستاره Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگری دیگر در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اسکوت مک‌ نری، بازیگر سریال Halt and Catch Fire (هالت اند کچ فایر)، سریال Fargo (فارگو) و فیلم Killing Them Softly (کشتار با لطافت)، به‌جمع بازیگران نهمین و جدیدترین فیلم تارانتینو اضافه شده‌ است. مک‌نری قرار است نقش یک کابوی به‌نام بیزینس باب گیلبرت را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood بازی کند که در واقع این شخصیت در یک سریال تلویزیونی وسترن که در دوره زمانی فیلم تولید و پخش می‌شود، حضور دارد. این شخصیت، یک شخصیت واقعی نیست و یک شخصیت داستانی است.

علاوه بر مک‌نری، تاکنون حضور لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، آل پاچینو، تیموتی اولیفانت، برت رینولدز، کرت راسل، جیمز مارسدن تیم راث، مایکل مدسن، دمین لوییس، لوک پری، امیل هرش،‌ داکوتا فانینگ، کلیفتون کالینز جونیور، کیث جفرسون، نیکولاس هموند و جولیا باترز، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد. فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی)، اولین فیلم تارانتینو بود که براساس یک اتفاق واقعی ساخته شده بود، اما این فیلم به‌جای دنبال کردن داستان واقعی، یک داستان کاملا متفاوت را روایت کرد که انتظار می‌رود در فیلم Once Upon a Time in Hollywood نیز شاهد این موضوع باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده