نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰

حضور مارگو رابی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو تایید شد

مارگو رابی تایید کرد که او در فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، حضور دارد.

اسفند ماه سال گذشته اعلام شد که مارگو رابی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)  و فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، در حال مذاکره برای بازی در نقش شارون تیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور رابی در نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو رسما تایید و اعلام شده است. او در فیلم Once Upon a Time in Hollywood به لئوناردو دی کاپریو و برد پیت ملحق شده است. در مصاحبه با IndieWire، رابی فاش کرد که او قرار است نقش شارون تیت را در این پروژه بازی کند. او گفت:

تارانتینو یکی از کارگردان‌های مورد علاقه من است و تا اونجایی که یادم میاد، من همیشه یکی از طرفدارای بزرگ تارانتینو بودم. فراتر از هرچیز، من همیشه می‌خواستم کارهای او رو از نزدیک ببینم که چطوری یک صحنه و عوامل یک فیلم رو هدایت می‌کنه. اینکه بدونم حال و هوای پشت صحنه فیلم‌های او چگونه است، چه چیزی در فیلمنامه نوشته شده و در نهایت در روز چه اتفاقی سر صحنه فیلمبرداری رخ میده برای من هیجان انگیزه. من فقط مجذوب تمام کارهای او شدم. بنابراین این فیلم قرار است یک تجربه دیوانه‌وار باشد که برای اولین‌بار مستقیما شاهد آن خواهم بود و این چیزی است که من همیشه آرزوی انجام دادنش رو داشتم.

I tonya

به نظر می‌رسد که رابی اهمیت بازی در نقش شارون تیت را به خوبی می‌داند. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد. رابی در ادامه گفت:

من نقش هر شخصیتی رو که بازی می‌کنم، احساس مسئولیت می‌کنم و مهم نیست که این شخصیت، یک شخصیت داستانی یا یک شخصیت واقعی باشه. باید نقش اون رو به درستی و صادقانه بازی کرد و به نوعی باید از نظر عاطفی ماجراجوییش رو درک کنیم.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده