نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

فیلم جدید تارانتینو و آغاز مذاکرات تیموتی اولیفانت برای بازی در یک نقش مهم

تیموتی اولیفانت مذاکرات خود با سونی پیکچرز برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فیلم Once Upon a Time in Hollywood را آغاز کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیموتی اولیفانت، بازیگر سریال Justified (موجه) و فیلم Hitman (هیتمن)، در حال انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) است. این فیلم، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، کارگردان برنده جایزه اسکار است که کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اولیفانت در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری قرار است یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کند؛ اما جزئیات بیشتری از هویت نقش او منتشر نشده است و مشخص نیست که او قرار است نقش یک شخصیت داستانی یا یک شخصیت واقعی را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood بازی کند. 

اولیفانت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood به لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، برت رینولدز، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن، خواهد پیوست که پیش از این حضور آن‌ها در این فیلم مورد انتظار تایید شده بود. اولیفانت اخیرا در سریال Santa Clarita Diet (رژیم غذایی سانتا کلاریتا) به ایفای نقش پرداخته که مدتی پیش نتفلیکس این سریال کمدی را برای فصل سوم تمدید کرده است. داستان جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو در تابستان سال ۱۹۶۹ و در شهر لس آنجلس جریان دارد. بخشی از تمرکز این فیلم قرار است روی قتل اسرارآمیز شارون تیت و چهار نفر از دوستانش توسط فرقه پیروان چارلز منسون، باشد. فیلم جدید تارانتینو قرار است در پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت و چهار دوستش اکران شود. این اتفاق در ۹ آگوست سال ۱۹۶۹ در شهر لس آنجلس آمریکا رخ داد.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده