نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

اطلاعات جدیدی از فیلم Obi-Wan Kenobi منتشر شد

اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی‌ وان کنوبی) از جمله زمان اتفاقات فیلم، منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم مستقل شخصیت اوبی‌ وان کنوبی منتشر شده است. طبق این اطلاعات فاش شده، در فیلم Obi-Wan Kenobi قرار نیست به منشا این شخصیت پرداخته شود. وب‌سایت TMZ مدعی شده است که این فیلم قرار است یک پیش درآمد مستقیم برای فیلم Star Wars Episode IV: A New Hope (جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه) باشد. طبق اطلاعات فاش شده از خلاصه داستان فیلم، اتفاقات فیلم Obi-Wan Kenobi در سیاره تاتویین جریان دارد که اوبی وان کنبوی در تبعید در این سیاره به سر می‌برد و در حالی که به‌صورت مخفیانه لوک اسکای‌ واکر کوچک را زیر نظر دارد، او خود را از مردمان قبیله شنی و کشاورزان محلی سیاره تاتویین که در حال افزایش دشمنی و درگیری با یکدیگر هستند، مخفی کرده است.

Obi-Wan Kenobi in star wars

اگر این اطلاعات درست باشد، در واقع اتفاقات فیلم اوبی وان کنوبی پس از حوادث فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت) و پیش از اتفاقات فیلم A New Hope جریان خواهد داشت. تابستان سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه استیون دالدری، کارگردان فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader)، در حال مذاکره با لوکاس‌فیلم برای کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi است و حال TMZ می‌گوید که دالدری رسما کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته و او در حال آماده شدن برای شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم در بهار سال آینده میلادی است.

با این حال، هنوز بازگشت یا عدم بازگشت ایوان مک گرگور که در سه گانه پیش درآمد فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) نقش اوبی وان کنوبی را بازی کرده بود، در فیلم Obi-Wan Kenobi مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود که او بار دیگر نقش این شخصیت محبوب را بازی کند. مک‌گرگور همچنین به‌عنوان صداپیشه حضور کوتاهی را در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) داشته و بارها به بازگشت به دنیای جنگ ستارگان ابراز علاقه کرده است. سر الک گینس اولین بازیگری بود که نقش اوبی وان کنوبی را در دنیای جنگ ستارگان بازی کرد. او نقش این شخصیت را در سه‌گانه اصلی این مجموعه بر عهده داشت.

فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) فیلم بعدی و دومین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان است که جمعه این هفته اکران خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده