نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

جرج لوکاس یک صحنه فیلم Solo: A Star Wars Story را تغییر داده است

ران هاوارد تایید کرد که جرج لوکاس یک صحنه از فیلم Solo: A Star Wars Story را تغییر داده است.

لوکاس فیلم تحت نظارت والت دیزنی دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را به یک مجموعه سالانه، پیشگام و پرفروش‌ تبدیل کرده است؛ اما ظاهرا جرج لوکاس هنوز ایده‌های زیادی برای مجموعه دارد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرج لوکاس، خالق دنیای جنگ ستارگان، یک صحنه از فیلم مورد انتظار سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را تغییر داده است. ران هاوارد، کارگردان این فیلم که در برنامه The Late Show حضور داشت، فاش کرد که لوکاس پس از تماشای یک صحنه از این فیلم واکنش و بازخوردش به آن را به او گفته و او نیز از این بازخورد برای تغییر این صحنه از فیلم Solo: A Star Wars Story استفاده کرده است. هاوارد گفت:

ما یک صحنه را انجام داده بودیم و او تلاش می‌کرد تا دخالتی در ساخت فیلم نداشته باشد. او تکیه داده بود و گفت که شما واقعا می‌دانید که هان باید در این قسمت چه کاری انجام دهد؟ و من گفتم که چی؟ و او به من یک شوخی کوچک گفت و من به تیم تولید گفتم که حدس بزنید چه اتفاقی رخ داده است و در ادامه گفتم که این چیزی است که ما در صحنه بعدی انجام خواهیم داد. بنابراین من یک ایده خوب را از او شنیدم.

Solo: A Star Wars Story

با این حال، جزئیات بیشتری از این صحنه به اشتراک گذاشته نشده است؛ اما طبق گفته هاوارد، به نظر می‌رسد که لحن یک صحنه از فیلم Solo: A Star Wars Story تغییر کرده است. با این حال، جرج لوکاس شخصیت هان سولو را خلق کرده و بهتر از هر کسی با ویژگی‌های این شخصیت آشنا است و این تغییر را می‌توان یک تغییر مثبت دانست. اما رابطه لوکاس با دیزنی از زمانی که لوکاس‌فیلم توسط این شرکت خریداری شده، چندان مثبت نبوده است. طبق پیش بینی‌های منتشر شده، فیلم Solo: A Star Wars Story در چهار روز نخست اکرانش حدود ۱۷۰ میلیون دلار خواهد فروخت.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان، امیلیا کلارک در نقش کی-را، وودی هارلسون در نقش توبی بکت، پل بتانی در نقش درایدن واس، جوناس سوآتامو در نقش چوباکا، تندی نیوتون در نقش وال، وارویک دیویس در یک نقش نامشخص، جان فاورو در نقش ریو (صداپیشگی) و فیبی والر-بریج در نقش دروید L3-37، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می امسال (۴ خرداد) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده