نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

فصل هشتم سریال Game of Thrones در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد

شبکه HBO رسما تایید کرد که فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن نخواهد رفت.

مدتی است که مراحل ساخت و تولید فصل هشتم و پایانی سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) آغاز شده است. شاید زمستان در وستروس از راه رسیده باشد، اما تاکنون تاریخ پخش فصل هشتم و پایانی این سریال اعلام نشده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO با انتشار بیانیه‌ای رسما تایید و اعلام کرد که فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones قرار نیست زودتر از سال ۲۰۱۹ از این شبکه به روی آنتن برود. طبق بیانیه منتشر شده شبکه HBO، فصل هشتم و پایانی این سریال در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از این شبکه منتشر خواهد شد.

 Game of Thrones

علاوه بر این، شبکه HBO تایید کرد که دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده خواهند داشت که هر شخص (بنیاف و وایس به‌صورت مشترک) دو قسمت فصل هشتم این سریال را کارگردانی خواهند کرد. همچنین بنیاف و وایس، به‌همراه برایان کاگمن و دیو هیل، وظیفه نوشتن فیلمنامه فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده داشته‌اند. با این حال، هنوز مشخص نیست که فصل هشتم و پایانی این سریال قرار است در چه تاریخی از سال ۲۰۱۹ منتشر شود. این در حالی است که پخش فصل‌های یک تا ۶ سریال Game of Thrones از ماه مارس یا آوریل آغاز شده بود، اما پخش فصل هفتم این سریال از ماه جولای سال ۲۰۱۷ آغاز شد.

پس اگر شبکه HBO این الگو را تکرار کند، فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد و فاصله پخش فصل هفتم تا هشتم این سریال حدود بیش از ۱.۵ سال خواهد بود. این فاصله زمانی، بیشترین فاصله پخش بین دو فصل این سریال است. ماه اردیبهشت امسال، شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت چهار سریال فرعی بر اساس سریال Game of Thrones خبر داد، اما چند روز بعد جرج آر. آر. مارتین، خالق این مجموعه، ساخت پنجمین سریال فرعی این مجموعه را نیز تایید کرد. با این حال، قرار نیست هر پنج سریال در نهایت ساخته شوند. همچنین کمپانی آمازون (Amazon) اخیرا ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را رسما تایید و اعلام کرد. گفته می‌شود که هدف آمازون از ساخت این سریال، رقابت با سریال Game of Thrones و شبکه HBO است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده