نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱

چهار سریال فرعی براساس Game of Thrones در دست ساخت است

شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت چهار سریال فرعی براساس سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) خبر داد.

مدت نسبتا زیادی است که صحبت‌هایی مبنی بر ساخت نسخه‌ پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت سریال‌های فرعی این مجموعه خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، شبکه HBO تایید کرده که با چهار نویسنده مختلف برای نوشتن فیلمنامه چهار سریال احتمالی توافق و قرارداد امضا کرده است. این نویسندگان شامل مکس بورنستاین، نویسنده فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه)، جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، برایان هالگلند،‌ نویسنده فیلم افسانه (Legend) و کارلی ورای، نویسنده سریال Mad Men، می‌شوند.

گلدمن و ورای سابقه همکاری با جرج آر. آر. مارتین، خالق Game of Thrones، را نیز داشته‌اند. این دو نویسنده در خلق سریالی براساس مجموعه کتاب‌های ترانه یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) که در حال حاضر با نام Game of Thrones شناخته می‌شود، نقش داشته‌ و به صورت مقطعی به عنوان نویسنده در این سریال حضور داشته‌اند. این قراردادها لزوما به این معنی نیست که چهار سریال فرعی براساس این مجموعه در دست ساخت است و در آینده شاهد پخش آن‌ها خواهیم بود. در واقع شبکه HBO در نظر دارد بهترین فیلمنامه و برنامه را برای ساخت سریال فرعی Game of Thrones انتخاب و تولید کند. سخنگوی شبکه HBO گفت:

ما فرصت و زمانی کافی به نویسندگان خواهیم داد تا کار نوشتن و توسعه فیلمنامه‌ها به خوبی پیش برود و خود ما که شبکه تولیدکننده این سریال خواهیم بود، زمانی کافی و مناسب برای بررسی فیلمنامه‌ها و طرح‌های این نویسندگان خواهیم داشت.

15 New Game Of Thrones Season 7 Photos

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، نیز در این سریال فرعی حضور خواهند داشت؛ اما آن‌ها به عنوان نویسنده در این پروژه حضور ندارند و تنها در سِمت تهیه‌کننده فعالیت خواهند کرد. در اسفند سال گذشته، بنیاف در ارتباط با نسخه فرعی و احتمالی سریال Game of Thrones گفت:

من فکر می‌کنم که بهتر است افراد و نیروهای جدید و تازه‌نفسی با ایده‌ها و چشم‌اندازهای جدیدی، روی این سریال کار کنند.

اسفند سال گذشته، شبکه HBO با انتشار یک تیزر، تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده