نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت سریال The Lord of the Rings توسط آمازون رسما تایید شد

کمپانی آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) را رسما تایید و اعلام کرد.

هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آمازون و کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره برای ساخت و انتشار سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی آمازون ساخت سریال The Lord of the Rings را رسما تایید و اعلام کرده است. این کمپانی تایید کرد که این سریال برای ساخت در چند فصل برنامه‌ریزی شده است. این سریال توسط آمازون استودیو با همکاری مالکان دارایی تالکین، هارپر کالینز و نیو لاین سینما، ساخته و منتشر خواهد شد و انتظار می‌رود که سریال The Lord of the Rings هر سریال تلویزیونی دیگری را تحت الشعاع خود قرار دهد. در بیانیه منتشر شده آمازون، تال یگوادو رئیس بخش برنامه‌ها و سریال‌های دارای فیلمنامه آمازون استودیو، گفت:

ارباب حلقه‌ها یک پدیده فرهنگی است که تخیل نسل‌های مختلف طرفداران دنیای ادبیات و سینما را تصاحب کرده است. ما افتخار می‌کنیم که با همکاری مالکان دارایی تالکین، هارپر کالینز و نیو لاین سینما، در حال ساخت این سریال هیجان انگیز تلویزیونی هستیم و طرفداران ارباب حلقه‌ها قطعا هیجان‌زده می‌شوند که قرار است شاهد یک ماجراجویی حماسی جدید در سرزمین میانه باشند.

The Lord of the Rings

مت گالسور، نماینده مالکان دارایی تالکین و هارپر کالینز، در بیانیه منتشر شده، گفت:

ما خوشحال هستیم که آمازون با تعهد دیرینه خود به دنیای ادبیات، قرار است اولین خانه سریال The Lord of the Rings برای چند فصل باشد. شارون و تیم او در آمازون استودیو ایده‌های استثنایی برای این سریال دارند و این سریال قرار است براساس داستان‌ها و نوشته‌های اصلی جی. آر. آر. تالکین که قبلا کشف و خوانده نشده‌اند، تولید و منتشر شود.

قطعا طرفداران مجموعه ارباب حلقه‌ها و سه گانه فیلم The Lord of the Rings به‌ کارگردنی پیتر جکسون، بسیار خوشحال هستند که سریال این مجموعه قرار نیست براساس رمان‌های اصلی ارباب حلقه‌ها تولید و از آمازون منتشر شود، زیرا اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات رمان و فیلم The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring (ارباب حلقه‌ها: یاران حلقه) جریان داشته باشد و این احتمال وجود دارد که سریال The Lord of the Rings براساس کتاب سیلماریلیون (The Silmarillion) تولید و منتشر شود.

ارباب حلقه ها (Lord of the Rings)

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله داستان سریال، بازیگران، سازندگان و تاریخ احتمالی پخش سریال The Lord of the Rings در دسترس نیست. با این وجود، جف بیزوس، رئیس کمپانی آمازون، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از دریافت حقوق ساخت سریال مجموعه ارباب حلقه‌ها ابراز خوشحالی کرد. بیزوس شخصا در این مذاکرات شرکت کرده بود و از طرفداران دنیای تالکین و ارباب حلقه‌ها نیز است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده