نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر و ویدئوهای جدیدی از صحنه فیلمبرداری فیلم Venom منتشر شد

تصاویر و ویدیوهای جدیدی از صحنه فیلمبرداری فیلم Venom منتشر شده که شاهد مبارزه تام هاردی و اسکات هیز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سری تصاویر جدید و دو ویدیو کوتاه از سر صحنه یکی از مورد انتظار‌ترین پروژه‌های سال ۲۰۱۸ یعنی فیلم Venom (ونوم) در فضای گسترده اینترنت منتشر شده است. این تصاویر و ویدئوها بخش‌هایی از پشت صحنه تولید این اثر را به تصویر می‌کشد که محوریت اصلی آن مبارزه بزرگ و خشنی است که بین تام هاردی و اسکات هیز صورت می‌گیرد. شما در انتهای همین پست می‌توانید تصاویر و ویدئوها را تماشا کرده یا دانلود کنید.

حدودا هفته گذشته بود که روبن فلیشر، کارگردان جدیدترین فیلم فرعی سری اسپایدرمن یعنی همان فیلم ونوم به طور رسمی اعلام کرد که تولید بخش خیلی زیادی از این فیلم مورد انتظار خود را از دو کتاب محبوب کمیک کمپانی مارول به نام‌های Planet of the Symbiotes (سیاره سیمبیوت‌ها) و Lethal Protector (محافظ مرگبار) الهام گرفته است. حال بعد از شنیدن خبر هفته گذشته، به‌تازگی گزارش جدیدی برای ما طرفداران این شخصیت منتشر شده که تصویر نسبتا واضحی از تام هاردی در نقش شخصیت ادی براک یا همان ونوم داستان را نشان می‌دهد که در حال مبارزه با یکی از شخصیت‌های بد فیلم است که توسط اسکات هیز ایفا می‌شود و هنوز هویت این شخصیت به طور دقیق مشخص نیست.

با اینکه ما در حال حاضر هیچ اطلاع و جزئیاتی از اینکه اسکات هیز در حال ایفای نقش کدام شخصیت است نداریم اما می‌توانیم تا حد خیلی زیادی اینگونه حدس بزنیم که نقش او قرار است یکی از پنج نگهبان انجمن و گروه Life Foundation باشد و تصور این موضوع آنچنان هم سخت نیست. به همین منظور و با توجه به اتفاقاتی که بین این گروه و سیمبوت در دو کتاب کمیک ذکر شده در بالا رخ می‌دهد، به نظر می‌رسد که او احتمال خیلی زیاد یکی از این سه شخصیت مرد داستان خواهد بود: فیج، رایت یا لشر است. همچنین از آن طرف احتمال دیگری هم وجود دارد که او برای ایفای نقش شرور و منفی اصلی داستان یعنی شخصیت کلتوس کاسدی ملقب به کارنیج (Carnage) به این تیم آورده شده باشد. با این حال با توجه به ظاهر کلی‌ای که از او در این تصاویر مشخص است و کچلی سر او، ایفا شدن نقش کارنیج توسط هیز را تا حدی کم می‌کند.

حال بیایید به تصاویر منتشر شده از سر صحنه فیلم ونوم و مبارزه‌ای که شب گذشته بین تام هاردی و اسکات هیز اتفاق افتاده بود را با هم تماشا کنیم:

Venom - Tom Hardy - Scott Haze

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرده است. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

دانلود از آپارت

دانلود از آپارات

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده