نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تصاویر قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game Of Thrones

شبکه تلویزیونی HBO تصاویر قسمت هفتم از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرد.

همانطور که می‌دانید، فقط یک قسمت از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت باقی مانده است. طبق اعلام شبکه HBO قسمت پایانی فصل هفتم این سریال که «اژدها و گرگ» نام دارد، با مدت زمان هفتاد و نه دقیقه طولانی‌ترین قسمت سریال Game Of Thrones تا به اینجا خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد قسمت پایانی فصل هفتم بازی تاج و تخت آخرین قسمتی است که طی یک‌سال آینده از این سریال خواهیم دید. حال، شبکه‌ی اچ‌بی‌او به مانند هفته‌های گذشته تصاویر قسمت هفتم از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را منتشر کرده است.

بسیاری از این تصاویر مربوط به اتفاقاتی هستند که در تریلر منتشر شده از این اپیزود دیدیم. در یکی از این تصاویر سرسی را می‌بینیم که مشغول وقت‌گذرانی با نقشه‌ی غول‌پیکر و دوست‌داشتنی‌اش از سرزمین‌های هفت پادشاهی است. در یکی دیگر از این تصاویر سرسی در حال نگاه کردن به مهمان‌هایش است، مهمان‌‌هایی که در میان آن‌ها جان اسنو و تیریون لنیستر را می‌بینیم، جان و تیریونی که در یکی از تصاویر در کنار یکدیگر ایستاده‌اند. یکی دیگر از این تصاویر مربوط به لشکر بزرگ دنریس است که در حال حرکت به سمت مقر پادشاهی هستند، در همین تصویر نیز جیمی و بران هم حضور دارند. سانسا، برندون و تیون نیز در این تصاویر حضور دارند، البته تصاویر مربوط به این سه کاراکتر اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهند.

سریال Game Of Thrones

با توجه به این که قسمت نهایی فصل هفتم حدود هشتاد دقیقه زمان دارد، می‌دانیم که این قسمت برای هر اتفاقی که قرار است بیفتد زمان کافی دارد؛ این خبر خوبی است چرا که بسیاری از طرفداران از ریتم تند این فصل، تعداد کم قسمت‌ها و در نظر نگرفتن موارد مختلف شکایت داشتند، در نتیجه به نظر می‌رسد قسمت پایانی فصل هفتم تا جدودی این مشکلات را جبران خواهد کرد. اپیزود قبل این فصل یعنی «آنسوی دیوار» نیز موجب ایجاد شک و نظریه‌پردازی‌های غلط در مورد داستان سریال شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده