نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

فهرست گزینه های احتمالی کارگردانی فیلم Han Solo منتشر شد

لوکاس فیلم در حال مذاکره با سه کارگردان برجسته سینما برای کارگردانی فیلم مورد انتظار هان سولو (Han Solo) است.

لوکاس فیلم با انتشاری خبری شوکه کننده اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. حال این کمپانی به دنبال استخدام کارگردان جدید برای ادامه ساخت این فیلم است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم در حال مذاکره با سه کارگردان برجسته سینما است. این سه کارگردان پیش از این با لوکاس فیلم همکاری کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ران هاوارد، کارگردان برنده جایزه اسکار، گزینه اول و اصلی لوکاس فیلم است. هاوارد کارگردانی فیلم Willow (بید) را در سال ۱۹۸۸ بر عهده داشته است که جرج لوکاس نیز کار نوشتن داستان آن را بر عهده داشت و به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم نقش داشته است.

ron howard

همچنین وظیفه ساخت فیلم Willow بر عهده کمپانی لوکاس فیلم بوده است. علاوه بر این، هاوارد قرار بود بخشی از تیم کارگردانی فیلم Star Wars Episode I: The Phantom Menace (جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح) باشد، اما او در یک مصاحبه گفت که به وی هیچگاه یک فیلمنامه داده نشده بود. جو جانستون دیگر گزینه لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Han Solo است. او پیش از این روی جلوه‌های ویژه سه گانه اصلی فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) کار کرده بود و سابقه همکاری با لوکاس فیلم را داشته است. علاوه بر این، او همچنین کارگردانی فیلم‌هایی چون موشک‌زن (The Rocketeer)، پارک ژوراسیک ۳ (Jurassic Park III) و کاپیتان آمریکا: اولین انتقام‌جو (Captain America: The First Avenger) را بر عهده داشته است.

Captain America: The First Avenger

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم به عنوان تهیه کننده در فیلم Jurassic Park III حضور داشته است. در نهایت هالیوود ریپورتر لارنس کاسدان را به عنوان گزینه سوم و آخر لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Han Solo معرفی کرد. او کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد، اما انتخاب او می‌تواند توسط سازمان DGA کمی پیچیده شود. طبق مقررات و قانون این سازمان، شخصی که در حال حاضر در پروژه ساخت یک فیلم حضور دارد نمی‌تواند جانشین همکار سابق خود شود ولی می‌تواند به‌صورت موقت و کوتاه کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. کاسدان یکی از قدیمی‌ترین اشخاص دنیای جنگ ستارگان است که کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی متعددی از جمله دو فیلم اول سه گانه جدید جنگ ستارگان را بر عهده داشته است.

Star Wars: The Force Awakens

هالیوود ریپورتر در پایان اضافه کرد که انتظار می‌رود طی روزها و چند هفته آینده کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب و رسما معرفی شود تا کار فیلمبرداری و تولید این فیلم را به پایان برساند. پس از ترک میلر و لرد، فیلمبرداری و تولید این فیلم متوقف شده است و پیش بینی می‌شود بخش‌های متعددی از فیلم Han Solo نیز دوباره فیلمبرداری شوند. با این حال، هنوز هیچ خبری مبنی بر عقب افتادن اکران این فیلم منتشر نشده است. فیلمبرداری و تولید فیلم Han Solo از اواخر سال گذشته در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است.

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور،امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده