نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

انتشار تصاویر تبلیغاتی جدید از فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اخیرا تصاویر تبلیغاتی جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) منتشر کرده است.

حدود سه ماه دیگر پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game Of Thrones آغاز خواهد شد. به همین منظور شبکه HBO ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی از برنامه‌های خود منتشر کرده است که در آن بازیگران این سریال نیز حضور دارند. این تصاویر اطلاعاتی از داستان فصل هفتم این سریال افشا نمی‌کند،‌ اما برخی از شخصیت‌های این سریال را در ظاهر و لباس جدید خود نشان می‌دهد. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ظاهر و لباس جدید آریا استارک با بازی میسی ویلیامز، اشاره کرد که با لباس و پوشش مردم وینترفل دیده می‌شود. 

دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک، جان اسنو با بازی کیت هرینگتون، سرسی لنیستر با بازی لینا هیدی، برن استارک با بازی ایزاک رایت، تیریون لنیستر با بازی پیتر دینکلیج، سانسا استارک با بازی سوفی ترنر، برین تارث با بازی گوئندولین کریستی، جیمی لنیستر با بازی نیکولای کاستر-والدو، سندور کلگین با بازی روری مک‌کی، میساندی با بازی ناتالی امانوئل، لرد واریس با بازی کنلت هیل، تورموند جاینتزبین با بازی کریستوفر هیویو، داوس سیورث با بازی لیام کانینگهام، تئون گریجوی با بازی آلفی آلن و هودور با بازی کریستین نارن، از جمله شخصیت‌هایی هستند که در این ویدیوها دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Season 7 Cast Costumes

Game of Thrones Season 7 Cast Costumes

Game of Thrones Season 7 Cast Costumes

Game of Thrones Season 7 Cast Costumes

شبکه HBO چندی پیش اولین تریلر رسمی فیلم هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. تمرکز این تریلر بر روی سه شخصیت جان اسنو، دنریس تارگرین و سرسی لنیستر است که سه طرف جنگ‌های فصل هفتم خواهند بود. ماه گذشته، شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را نیز رسما اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. ماه گذشته، مت شکمن، یکی از کارگردان‌های فصل هفتم سریال Game Of Thrones، به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت که اندازه سه اژدها این سریال با اندازه یک هواپیمای B747 برابری می‌کند. او همچنین اضافه کرد که دروگون همچنان بزرگ‌تر و ترسناک‌تر از دو اژدهای دیگر دنریس است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده