نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

انتشار اولین تریلر فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) را منتشر کرد.

شبکه HBO سرانجام اولین تریلر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. تمرکز این تریلر بر روی سه شخصیت جان اسنو، دنریس تارگرین و سرسی لنیستر است که سه طرف جنگ‌های فصل هفتم خواهند بود. این تریلر نشان می‌دهد که هر سه گروه به دنبال تصاحب تخت آهنین هستند. سرسی لنیستر در قلعه سرخ حضور دارد و جان اسنو در موضع به حق خود در تالار بزرگ وینترفل قدم می‌زند. همچنین دنریس تارگرین نیز در یک محیط ناشناخته و مرموز حضور دارد که احتمالا در زمان پخش اولین قسمت فصل هفتم سریال Game Of Thrones با این محیط آشنا خواهیم شد. این تریلر مانند تیزری که پیش از این از فصل هفتم این سریال منتشر شده بود، با نمایش چشم یک وایت واکر به پایان می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

طبق این تریلر، زمستان تمام وستروس را فرا گرفته و سرما حتی به جنوب نیز رسیده است. این برای اولین بار است که شبکه HBO به طور رسمی تصاویر فصل هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر می‌کند. ماه گذشته، شبکه HBO با انتشار تیزر تریلری کوتاه تاریخ انتشار فصل هفتم این سریال را اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.

علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. ماه گذشته، مت شکمن، یکی از کارگردان‌های فصل هفتم سریال Game Of Thrones، به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت که اندازه سه اژدها این سریال با اندازه یک هواپیمای B747 برابری می‌کند. او همچنین اضافه کرد که دروگون همچنان بزرگ‌تر و ترسناک‌تر از دو اژدهای دیگر دنریس است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده