نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

اندازه سه اژدهای سریال Game Of Thrones در فصل هفتم مشخص شد

سازندگان سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) اندازه و بزرگی سه اژدهای این سریال را در فصل هفتم اعلام کردند.

ادامه این مطلب ممکن است بخشی از اتفاقات و داستان فصل هفتم سریال Game Of Thrones را فاش کند.

سریال Game Of Thrones برای فصل هفتم در تابستان سال ۱۳۹۶ باز خواهد گشت. شبکه HBO مدتی است که اطلاعاتی را از فصل هفتم این سریال که فصل ماقبل پایانی سریال Game Of Thrones نیز است، منتشر می‌کند. حال اطلاعات جدیدی از اژدهایان سریال Game Of Thrones در فصل هفتم منتشر شده است. در فصل هفتم این سریال، دنریس تارگرین با سه اژدهای خود وارد وستروس می‌شود و آن‌ها بزرگتر از همیشه هستند. مت شکمن، یکی از کارگردان‌های فصل هفتم سریال Game Of Thrones، به وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی گفت که اندازه این سه اژدها با اندازه یک هواپیمای B747 برابری می‌کند. او همچنین اضافه کرد که دروگون همچنان بزرگ‌تر و ترسناک‌تر از دو اژدهای دیگر دنریس است. شکمن به این وب‌سایت گفت:

سه اژدهای امسال اندازه یک هواپیمای B747 هستند. دروگون بزرگترین اژدها در بین این سه اژدها است و قطر شعله‌های آتش او به حدود ۹ متر می‌رسد.

مقایسه اندازه این سه اژدها با هواپیمای B747 توسط شکمن، می‌تواند تنها یک برآورد تقریبی باشد. طبق اطلاعاتی که کمپانی بوئینگ منتشر کرده است، طول بزرگ‌ترین و جدیدترین نوع این هواپیما که B747-8 نام دارد، ۷۶.۲۵ متر و فاصله دو سر بال آن ۶۸.۴ متر است. طول B747-400 و نمونه‌های اصلی خانواده B747 نیز ۷۰.۶۶ متر و فاصله دو سر بال آن ۵۹.۶ متر است. با این حال، شکمن تنها نام B747 را به زبان آورده و مشخص نیست که منظور او کدام یک از مدل‌های خانواده این هواپیما بوده است. شکمن یکی از چهار کارگردان فصل هفتم سریال Game Of Thrones است. آلن تیلور، مارک میلود و جرمی پودسوا، سه کارگردان دیگری هستند که قسمت‌های فصل هفتم این سریال را کارگردانی کرده‌اند.

Boeing B747-8I

اخیرا شبکه HBO با انتشار تیزر تریلر کوتاهی تاریخ انتشار فصل هفتم سریال Game of Thrones را اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی فصل هفتم این سریال از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، اخیرا دیوید بنیاف در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تنها ۶ قسمت خواهد بود. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل هشتم این سریال اعلام نشده است. لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث در سریال Game Of Thrones، در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت اعلام کرد که فیلمبرداری فصل هشتم و پایانی این سریال از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور-مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

همچنین بنیاف تایید کرد که اد شیران، خواننده مشهور بریتانیایی و دارنده ۴۴ جایزه از فستیوال‌های موسیقی از جمله گرمی، در فصل هفتم سریال تلویزیونی بازی تاج و تخت به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهد داشت. پیش از اد شیران، برنت هایندز، گیتاریست و خواننده گروه Mastodon، در فصل پنجم سریال بازی تاج و تخت حضور داشته‌ است. علاوه بر این در فصل هفتم این سریال نو‌آه سیندرگارد، بازیکن حرفه‌ای بیسبال و بازیکن تیم نیو‌یورک متس به ایفای نقش خواهد پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده