نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Han Solo کاملا متفاوت تر از فیلم Rogue One خواهد بود

گرت ادواردز در مصاحبه جدید خود گفت که فیلم Han Solo هیچ شباهتی به فیلم Rogue One: A Star Wars Story و دیگر فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) ندارد.

فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) به کارگردانی گرت ادواردز،‌ بدون هیچ شکی یکی از به یاد ماندنی‌ترین فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان است. این فیلم در واقع نخستین فیلم از مجموعه فرعی جنگ ستارگان است که در کریسمس سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفت و توانست نظر منتقدان و تماشاگران را جلب کند. اتفاقات فیلم Rogue One: A Star Wars Story، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد که گفته می‌شود فاصله زمانی بین اتفاقات این دو فیلم بسیار کوتاه است. فیلم A New Hope در سال ۱۹۷۷ به روی پرده‌های سینما رفت. فیلم Rogue One داستان گروهی را روایت می‌کند که تلاش می‌کنند تا نقشه سلاح مرگبار ستاره مرگ را بدزدند. در این فیلم شاهد شخصیت‌هایی محبوبی چون دارت وادر به همراه نسخه CGI پرنسس لیا و گرند موف تارکین نیز بودیم.

فیلم Han Solo، دومین فیلم فرعی مجموعه جنگ ستارگان است که کارگردانی آن بر عهده کریستوفر میلر و فیل لرد خواهد بود. این فیلم قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود و فیلمبرداری آن رسما از تاریخ ۲۰ فوریه (۲ اسفند) در استودیو فیلم‌سازی پاین‌وود لندن آغاز شده است. علاوه بر این، لوکاس فیلم اخیرا تصویر گروهی از بازیگران حاضر در این فیلم را منتشر کرده است. در فیلم Han Solo شاهد نسخه جوان‌تر شخصیت محبوب هان سولو هستیم که نقش هان سولو جوان را قرار است آلدن ارنرایک بازی کند. هریسون فورد بازیگر اصلی این شخصیت در چهار فیلم این مجموعه بوده است. در جریان جوایز مجله امپایر، ادواردز گفت که میلر و لرد در حال ساخت یک فیلم کاملا متفاوت هستند. ادواردز در این رابطه توضیح داد:

آن‌ها فیلمسازان شگفت‌انگیزی هستند. من در مورد آنچه که آن‌ها انجام می‌دهند، بسیار هیجان زده هستم. آن‌ها در حال ساخت یک فیلم کاملا متفاوت‌ از آنچه که ما انجام دادیم و ساختیم، هستند. من فکر می‌کنم که آن‌ها سخت‌ترین کار ممکن را دارند انجام می‌دهند. من فکر می‌کنم نسبت به فیلم‌هایی که تاکنون از این مجموعه دیده‌ایم،‌ این فیلم بزرگ‌ترین چالش را دارد و آن‌ها این شانس را داشته‌اند که این فیلم را از محدوده مجموعه خارج و یک فیلمی بسیار متفاوت تولید کنند. اما من همچین شانسی برای ساخت فیلمی بسیار متفاوت نداشتم.

Rogue One: A Star Wars Story Gareth Edwards

با توجه به صحبت‌های ادواردز، فیلم Han Solo احتمالا متفاوت‌ترین فیلم مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود. موضوعی که بارها سازندگان این فیلم از جمله میلر و لرد، بر روی آن تاکید کرده‌اند. ادواردز در ادامه گفت:

آن‌ها واقعا دارند فیلم بسیار خوبی می‌سازند. شما سعی می‌کنید که نگاه اجمالی به همه چیز بیندازید و این تجارت شما است، اما شما موارد و مسائلی را مشاهده می‌کنید و من همه موارد و مسائل را دیده‌ام و من واقعا به کاری که آن‌ها دارند انجام می‌دهند، حسادت می‌کنم.

آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان، دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان، امیلیا کلارک در نقشی نامشخص و وودی هارلسون در نقش مربی هان سولو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پردخت. مایکل کی ویلیامز، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید شده است. همچنین اعلام شده که جوناس سوآتامو، بسکتبالیست فنلاندی، ایفاگر نقش چوباکا در این فیلم خواهد بود. او پیش از این در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) ایفاگر نقش چوباکا بوده است و در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز حضور دارد.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده