نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

فیلمبرداری فیلم Han Solo رسما آغاز شد

لوکاس فیلم اعلام کرد که تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Han Solo از روز دوشنبه رسما آغاز شده است.

فیلم هان سولو (Han Solo)، دومین فیلم فرعی از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. حال کریس میلر، کارگردان فیلم Han Solo، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر و اینستاگرام،‌ از آغاز تولید و فیلمبرداری این فیلم خبر داد. او در توصیف این تصویر گفت که امروز، اولین روز فیلمبرداری فیلم Han Solo است. او همچنین اشاره‌ای به شلیک گریدو به هان سولو در فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) محصول سال ۱۹۷۷ کرد که جرج لوکاس در نسخه نهایی این صحنه را حذف و صحنه‌ای دیگری را جایگزین آن کرد. در صحنه اصلی گریدو در ابتدا به هان سولو شلیک می‌کند،‌ اما لوکاس این صحنه را تغییر داد و هان سولو در نسخه نهایی ابتدا به گریدو شلیک می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo Movie Starts Shooting

همچنین در این تصویر، عنوان جنگ ستارگان: جام قرمز (Star Wars: Red Cup) دیده می‌شود. عنوان Red Cup شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما لوکاس فیلم پیش از این تایید کرده بود که این عنوان، عنوان تولیدی فیلم Han Solo خواهد بود و عنوان رسمی و نهایی این فیلم در زمان دیگری اعلام خواهد شد. هرچند این عناوین تولیدی عجیب در دنیای جنگ ستارگان بی‌سابقه نبوده است. فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) با عنوان تولیدی خرس فضایی (Space Bear) طی سال ۲۰۱۶ میلادی، تولید و فیلمبرداری شد. فیلم جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای (Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi) نیز با عنوان تولیدی برداشت آبی (Harvest Blue) تولید و فیلمبرداری شد و در سال ۱۹۸۳ به روی پرده رفت.

شما همچنین می‌توانید نام برادفورد یونگ را بر روی کلاکت مشاهده کنید. او فیلمبردار فیلم Han Solo است که برای فیلمبرداری فیلم‌های بسیاری از جمله ورود (Arrival)، بارها تحسین شده است. آلدن ارنرایک در نقش هان سولو جوان قرار است در این فیلم نقش آفرینی کند. همچنین دونالد گلاور در نقش لاندو کالریسیان جوان و امیلیا کلارک در نقشی نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم Han Solo تایید شده است. ماه گذشته، دیزنی و لوکاس فیلم تایید کردند که وودی هارلسون به جمع بازیگران فیلم Han Solo اضافه شده است. او قرار است نقش مربی هان سولو را در این فیلم بازی کند.

تمرکز فیلم Han Solo بر روی دوران جوانی هان سولو و نحوه تبدیل شدنش به یک قاچاقچی، دزد و یک آدم رذل که اولین بار با لوک اسکای واکر و اوبی وان کنوبی در مغازه و بار موس ایزلی دیدار کرد، خواهد بود. فیل لرد به همراه کریس میلر، که کارگردانی انیمیشن فیلم لگو (The Lego Movie) و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده دارند. نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده لارنس کاسدانو، پسر جان کاسدان است.

فیلم Han Solo برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اکران این فیلم تا دسامبر ۲۰۱۸ عقب افتاده است. طبق گفته منابع آگاه وب‌سایت Making Star Wars در صنعت سینما، فیلم Han Solo در روز پنج شنبه ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۲ آذر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم Star Wars: The Last Jedi، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان است که قرار است در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده