نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

کری فیشر از دلیل جدایی لیا و هان سولو می‌ گوید

کری فیشر، بازیگر نقش شاهزاده لیا، دلیل جدایی لیا از هان سولو را در فیلم Star Wars: The Force Awakens توضیح داده است.

یکی از اتفاقاتی که باعث تعجب و شگفتی طرفداران جنگ ستارگان (Star Wars) در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) شد، جدایی هان سولو و شاهزاده لیا بود. هرچند کایلو رن، پسر هان و لیا، که به نیروی تاریکی پیوسته است و به شخصیت شرور و منفی اصلی مجموعه جدید جنگ ستارگان تبدیل شده است، احتمالا دلیل اصلی جدایی این دو نفر است، با این حال، به نظر می‌رسد مسائل دیگری نیز در این موضوع دخیل بوده‌ است. کری فیشر، بازیگر نقش شاهزاده لیا، که در مورد برخی از مسائل و روابط این چنینی معمولا بی پرده صحبت می‌کند، توضیحاتی در این رابطه داده است.

فیشر که اخیرا در نمایشگاه کامیک و سرگرمی ساکساتون کانادا حضور داشته است، در جریان یک پرسش و پاسخ توضیحاتی در مورد کار هان سولو و دوستانش داد و در ادامه دلیل جدایی لیا از هان سولو را توضیح داد. به نقل از ویدیویی که فیسبوک این نمایشگاه به اشتراک گذاشته است، فیشر به شوخی می‌گوید:

او بیش از حد در راه قاچاق بود و حتی دختران را هم قاچاق می‌کرد. من می‌دانم که هیچکس حتی شما، حاضر نیست زن یک قاچاقچی با یک دوست پشمالو و بزرگ که اکثر زمان‌ها با هم بودند، باشد. من فکر می‌کنم که این موضوع مشکلات بسیاری را به وجود آورد. همچنین او من را به اندازه کافی به بیرون و سفرهای فضایی نمی‌برد.

leia and han solo in Star Wars: New Hope

فیشر برای بازی در نقش لیا در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) به کارگردانی رایان جانسون، باز خواهد گشت. در ماه جولای فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است و اکنون مراحل پس از تولید را تا پیش از اکران فیلم در دسامبر ۲۰۱۷، پشت سر می‌گذارد. آدام درایور، بازیگر نقش کایلو رن در فیلم Star Wars: Episode VIII، در مصاحبه جدید خود اطلاعات بیشتری را از فیلمنامه این قسمت به اشتراک گذاشته است. درایور در مصاحبه با وب‌سایت Collider می‌گوید:

این [فیلمنامه] فوق العاده است. به نحوی این قسمت به خاطر لحن متفاوت شبیه به فیلم The Empire Strikes Back است. اکثر مردم همیشه می‌گویند این فیلم بسیار تاریک است، اما من نمی‌دانم که این موضوع چقدر ‌می‌تواند ضروری باشد. این فیلم به نحوی فقط در لحن با قسمت قبلی متفاوت است و من فکر می‌کنم فیلم لزوما بزرگ‌تر و عالی‌تر خواهد بود اما همچنان بسیار روشن است. رایان جانسون، کارگردان این فیلم، به مخاطبان خود اعتماد دارد که برای ظرافت و ابهام آماده هستند. او برای کسانی که می‌خواهند تنها برای سرگرم شدن این فیلم را تماشا کنند هیچ کار اشتباه یا بی معنی انجام نمی‌دهد.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر درایور و فیشر، دیزی ریدلی، مارک همیل، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده