نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

حضور شخصیت Maz Kanata در فیلم Star Wars: Episode VIII تایید شد

لوپیتا نیونگو، بازیگر نقش ماز کاناتا (Maz Kanata)، حضور این شخصیت را در فیلم Star Wars: Episode VIII تایید کرد.

فیلمبرداری فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۸ (Star Wars: Episode VIII) ممکن است به پایان رسیده باشد، اما بیش از یک سال تا زمان اکران آن باقی مانده است و تا آن زمان مراحل پس از تولید فیلم انجام خواهد شد. پس از آن که لوپیتا نیونگو، بازیگر نقش مازکاناتا در فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens)، اعتراف کرد که او هنوز برای موشن کپچر این خردمند بیگانه فضایی به محل تولید فیلم مراجعه نکرده است، شایعات بسیاری به وجود آمد مبنی بر اینکه این شخصیت در تمام فیلم Star Wars: Episode VIII حضور نخواهد داشت و او را در این فیلم مشاهده نخواهیم کرد، هرچند در ماه آوریل، رایان جانسون، کارگردان این فیلم، از بازگشت این شخصیت در این قسمت خبر داده بود. نیونگو در حال حاضر تایید کرده است که صحنه‌های مربوط به شخصیت ماز کاناتا فیلمبرداری شده است و وی در این فیلم حضور دارد. نیونگو که در برنامه شوی الن دی‌جنرس (The Ellen DeGeneres Show) حضور داشت، نسبت به خبرهایی که گفته بودند نقش وی در این فیلم حذف شده است و او در این فیلم حضور نخواهد داشت، در این برنامه واکنش نشان داد و به آن پاسخ داد. به نقل از اینترتینمنت ویکلی، او می‌گوید:

من نمی‌دانم که این شایعات از کجا آمده است. من هیچ نظری در مورد این شایعات ندارم. احساسات من از این شایعات صدمه دیده است. صحنه‌های مربوط به من فیلمبرداری شده است و پس از آن از محل فیلمبرداری خارج شدم. شما هرگز مطمئن نخواهید بود که کدام یک از صحنه‌هایی که از شما در یک فیلم فیلمبرداری می‌شود، در فیلم نهایی خواهد بود و کدام یک از فیلم نهایی حذف خواهند شد. بنابراین من در فیلم حضور دارم.

Maz Kanata in Star Wars: The Force Awakens

آدام درایور، بازیگر نقش کایلو رن در فیلم Star Wars: Episode VIII، در مصاحبه جدید خود اطلاعات بیشتری را از فیلمنامه این قسمت به اشتراک گذاشته است. درایور در مصاحبه با وب‌سایت Collider می‌گوید:

این [فیلمنامه] فوق العاده است. به نحوی این قسمت به خاطر لحن متفاوت شبیه به فیلم The Empire Strikes Back است. اکثر مردم همیشه می‌گویند این فیلم بسیار تاریک است، اما من نمی‌دانم که این موضوع چقدر ‌می‌تواند ضروری باشد. این فیلم به نحوی فقط در لحن با قسمت قبلی متفاوت است و من فکر می‌کنم فیلم لزوما بزرگ‌تر و عالی‌تر خواهد بود اما همچنان بسیار روشن است. رایان جانسون، کارگردان این فیلم، به مخاطبان خود اعتماد دارد که برای ظرافت و ابهام آماده هستند. او برای کسانی که می‌خواهند تنها برای سرگرم شدن این فیلم را تماشا کنند هیچ کار اشتباه یا بی معنی انجام نمی‌دهد.

فیلم Star Wars: Episode VIII برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر درایور و نیونگو، دیزی ریدلی، مارک همیل، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، کری فیشر، آنتونی دنیلز،لورا درن و اندی سرکیس دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده