نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

فهرست محتوای Fallout 76 برای سال ۲۰۲۰ منتشر شد

بتسدا جزئیات فهرست محتوای جدید Fallout 76 برای فصل‌های آینده‌ی بازی را منتشر کرده که شامل محتوای جدید «Seasons»، سیستم جدید رتبه‌بندی و خریدهای درون برنامه‌ای، مأموریت‌ها و رویدادهای جدید و غیره می‌شوند.

بازی Fallout 76 به‌لطف انتشار بسته الحاقی بزرگ Wastelanders در حدود یک ماه پیش، جان دوباره‌ای به خود گرفته است. این بازی که براساس آخرین اخبار منتشر شده، تا اوایل هفته‌ی آینده به‌صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، حالا اطلاعات جدیدی را برای کاربران قدیمی خود منتشر کرده است. طبق فهرستی که بتسدا (Bethesda) از محتوای سال ۲۰۲۰ این بازی منتشر کرده، در ادامه شاهد انتشار فصل‌های جدیدی از آن در تابستان، پاییز و زمستان سال جاری خواهیم بود که ویژگی‌ها و محتوای جدیدی از قبیل سیستم جدید پیشرفت در بازی برای قفل‌گشایی از آیتم‌های ظاهری و سایر جوایز داخلی بازی، اتم‌ها (واحدهای خرید درون برنامه‌ای در Fallout 76) و Legendary Scrip و غیره را شامل می‌شوند.

براین اساس، بازیکنان به‌جای چالش‌هایی که برای به‌دست آوردن اتم‌ها جهت خرید آیتم‌های ویژه دریافت می‌کردند، حالا امتیازاتی به‌عنوان « S.C.O.R.E.» را برای قفل‌گشایی از جوایز بازی جمع آوری خواهند کرد. بعد از آغاز به کار این سیستم، کاربران میزان پیشرفت خود در جریان فصل اول را به سبک بازی‌ رومیزی Captain Cosmo مشاهده خواهند کرد. دریافت امتیازات S.C.O.R.E. به بازیکن کمک می‌کند تا موفق به پیشروی تا یکی از جایگاه‌های مشخص شده بشود. با بالا رفتن سطح جایگاه بازیکن، جوایز جدیدی در اختیار او قرار گرفته و بلافاصله چشم‌انداز دستیابی به سطح بعدی تعیین خواهد شد.

Fallout 76

لینک تصویر با کیفیت

درست مثل سایر سیستم‌هایی که در دیگر بتل پس‌ها نیز نمونه‌ی آن را دیده‌ایم، شما می‌توانید با پرداخت ۱۵۰ واحد Atom، به سطح بعدی ارتقاء پیدا کنید. این تغییرات، بعد از گذشت دو هفته از آغاز فصل جدید در بازی اعمال خواهند شد. هریک از فصل‌های جدید بازی، ۱۰ هفته به طول انجامیده و بین هردو فصل نیز دو هفته استراحت پیش‌بینی شده است.

اما محتوای معرفی شده تنها محدود به فصول تابستانی این بازی نشده و در پاییز نیز شاهد تغییر سیستم مبارزه بازی و جوایزی که در قالب مأموریت‌های روزانه یا «Daily Ops» برای بازیکنان در نظر گرفته شده، خواهیم بود. علاوه‌بر این، یک مأموریت جانبی جدید به‌نام «Steel Dawn» و همچنین رویداد جدید Bombs Drop را نیز برای بازی خواهیم داشت. اما شاید بتوان محتوای زمستانی بازی را مهم‌ترین مورد در این فهرست به شمار آورد. چرا که در این بازه، شاهد بازگشت Brotherhood of Steel به Appalachia هستیم که شامل داستان «Steel Dawn» و اضافه شدن کاراکترهای غیرقابل بازی (NPC) و سایر همراهان بازی خواهد بود.

براساس سایرجزئیات منتشر شده، بازیکنان می‌توانند به حالت‌ها و ویژگی‌های Perk Loadout، Expeditions (مأموریت‌های قابل تکرار بازی) و C.A.M.P. Shelters به منظور افزایش فضای داخلی کمپ‌ها نیز دسترسی داشته باشند. بتسدا در ادامه از جامعه‌ی بازیکنان درخواست کرده که پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را نسبت به محتوای فصل‌های جدید Fallout 76 ارائه کنند. ضمن اینکه قرار است در آینده‌ی نزدیک، جزئیات بیشتری از این موارد در اختیار بازیکنان قرار گیرند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده