نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Fallout 76 از امروز به مدت چند روز رایگان می‌شود

بازی Fallout 76 قرار است تا چند روز بدون هیچ هزینه‌ای برای همه رایگان شود. همچنین امتیازات کسب شده هم در این بازه دوبرابر محسوب می‌شوند.

در ماه‌های اخیر، تغییرات چشمگیر زیادی در بازی Fallout 76 رخ داده است؛ از عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بزرگ آن به نام Wastelanders گرفته تا منتشر شدن آن روی پلتفرم استیم. هم‌اکنون شرکت بتسدا (Bethesda) تصمیم گرفته هرآنچه برای بازی تولید شده را به‌صورت رایگان به شما نشان دهد تا بتوانید راحت‌تر برای خرید آن تصمیم‌گیری کنید.

بازی فال آوت 76 قرار است در پایان این هفته، از روز پنجشنبه، ۱۴ ماه می تا دوشنبه، ۱۸ می (۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت) رایگان شود. شما می‌توانید در این بازه‌ی زمانی، فال آوت ۷۶ را دانلود کنید و بازی کنید؛ بدون اینکه هیچ هزینه‌ای بپردازید. می‌توانید دسته‌های مختلف از NPCهای انسانی را در بازی مشاهده کنید و با آن‌ها تعامل کنید، می‌توانید برای خودتان یک پناهگاه خوب و زیبا (یا حتی یک پناهگاه زشت و کثیف) بسازید و به سایر فعالیت‌های گسترده‌ای که در این بازی برایتان درنظر گرفته شده است، مشغول شوید. اگرچه این بازی نتوانست در هنگام عرضه‌اش آنطور که باید توجه منتقدان را به خود جلب کند اما شاید گذشت زمان و محتوایی که به آن اضافه شده، بتواند انگیزه‌ای ایجاد کند تا طرفداران با این بازی آشتی کنند.

اخبار خوب دیگری هم برای کسانی که درحال حاضر Fallout 76 را خریداری کرده‌اند در راه است. در طول مدت آخر هفته‌ای که بازی رایگان است، امتیازات تجربه یا XPهای آن هم قرار است دوبرابر حساب شوند و این به بازیکنان کمک می‌کند راحت‌تر سطح خود را ارتقا دهند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی فال آوت 76 چیست؟ آیا برای تجربه‌ی آن در آخر این هفته برنامه‌ریزی می‌کنید؟


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده