// دوشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

ویدیوی جدید Outriders کلاس‌های Devastator و Trickster این بازی را نشان می‌دهد

اسکوئر انیکس تعدادی ویدیو منتشر کرده است که برخی از توانایی‌های دو کلاس Devastator و Trickster را در بازی Outriders نشان می‌دهد.

بازی Outriders که توسط استودیو People Can Fly (پیپل کن فلای) در حال ساخت است و قرار است توسط شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) هم منتشر شود، به‌نوعی ترکیب دو بازی Gears of War و Destiny است که البته هنوز چند ماه تا عرضه فاصله دارد. اخیرا این دو شرکت اطلاعاتی در مورد این بازی منتشر کرده‌اند که هربار پرده‌ای از بازی را برای طرفداران به‌نمایش گذاشته است.

حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، سازنده Outriders چند ویدیو در حساب توییتر خود منتشر کرده است که برخی از توانایی‌های دو کلاس Devastator و Trickster را به‌تصویر می‌کشد. در کلاس Trickster شاهد توانایی‌هایی مانند مدیریت زمان و در کلاس دیگر شاهد قدرت‌هایی مانند خارج کردن اشیایی نیزه مانند از زمین هستیم که دشمنان را از می‌برد. در زیر می‌توانید این ویدیوها را در قالب یک ویدیو تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Outriders قرار است اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. سازنده بازی وعده داده است که Outriders در زمان عرضه یک بازی کامل خواهد بود. همچنین پیش‌تر در زومجی ویدیویی از بازی را مشاهده کردید که یکی از باس فایت‌ها را نشان می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده