// شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Outriders در زمان عرضه «یک بازی کامل» خواهد بود

استودیو People Can Fly در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که Outriders در زمان انتشار تجربه‌ی کاملی را ارائه می‌دهد.

چندی پیش بود که اسکوئر انیکس (Square Enix) تریلر جدیدی از بازی Outriders را به‌نمایش گذاشت که توسط استودیو People Can Fly در دست توسعه است. Outriders یک بازی تیراندازی با المان‌های نقش‌ آفرینی است که سعی دارد تجربه‌ی متفاوتی را ارائه دهد. بااین‌حال یکی از اصلی‌ترین سوال‌هایی که وجود دارد، این است که آیا در زمان انتشار Outriders، شاهد محتوای کاملی برای تجربه خواهیم بود یا اینکه تیم سازنده محصول خود را همانند یک لایو سرویس در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟

طبق جدیدترین اخبار بازی، رفال پولوفسکی و شایمن بارکن، به‌ترتیب طراح ارشد مراحل و طراح ارشد روایت داستان Outriders، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با VG247 انجام داده‌اند. آن‌ها در این گفت‌وگو اعلام کرده‌اند که Outriders یک بازی کامل خواهد بود و به‌صورت لایو سرویس عرضه نمی‌شود. ازاین‌رو کاربران در همان زمان انتشار، می‌توانند به تمامی محتویات بازی دسترسی داشته باشند. شایمن بارکن دراین‌باره می‌گوید:

ما یک بازی کامل را عرضه خواهیم کرد که کاربران می‌توانند از تمامی محتویات آن لذت ببرند. ما از چهار سال پیش این تصمیم را گرفتیم و همچنان می‌خواهیم به آن متعهد باقی بمانیم.

Outriders

رفال پولوفسکی در تکمیل صحبت‌های بارکن افزود:

برای یک پکیج کامل مورد مهمی وجود دارد و آن هم این است که بازی‌ها قیمت بالایی دارند و ما می‌خواهیم مطمئن شویم که آن‌ها در روز عرضه محتویاتی به ارزش هزینه‌ای که کرده‌اند، تجربه خواهند کرد.

این صحبت‌ها بدین معنا است که اسکوئر انیکس و People Can Fly به Outriders به چشم یک مجموعه پرچمدار نگاه می‌کنند. پولوفسکی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد:

قطعا احساس ما این است که می‌خواهیم جهانی وسیع را خلق کنیم. جهانی وسیع که وارد آن شده‌ایم و در نقطه‌ای از زمان، می‌خواهیم آن را گسترش دهیم. در حال حاضر تمرکز خود را روی چیزی گذاشته‌ایم که خواهان آن هستیم. 

شایمن بارکن دراین‌باره افزود:

ما محصولی را ارائه می‌دهیم که شامل بازی و داستانی کامل است. این آی‌پی برای ما و اسکوئر انیکس اهمیت بسیار بالایی دارد. 

بااین‌حال هنوز برای قضاوت کردن زود است، زیرا اطلاعات دقیقی از Outriders منتشر نشده است. ازاین‌رو نمی‌توان مطمئن شد که دقیقا منظور تیم سازنده از یک بازی کامل، چه نوع محتویاتی است. قطعا با گذر زمان می‌توان بیش‌ازپیش در مورد این بازی اظهار نظر کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ Outriders برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده