نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ویدیوی جدید Outriders گیم پلی و یکی از باس فایت‌ های بازی را نشان می‌دهد

سه استریمر پس از تجربه جدیدترین بازی استودیوی اسکوئر انیکس یعنی Outriders با انتشار ویدیویی کوتاه، نظرات خودشان در مورد بازی و یکی از باس‌فایت‌های آن را به اشتراک گذاشتند.

در نمایشگاه E3 2019 استودیوی People Can Fly که ساخت آثار شوتر بزرگی چون Gears of War: Judgment و همچنین Bulletstorm را در کارنامه خود دارد، در کنفرانس اسکوئر انیکس (Square Enix) از بازی جدید خود رونمایی کرد. در بازی شوتر Outriders با حال‌وهوای علمی‌تخیلی خود که به گفته سازندگان آن بلندپروازانه‌ترین پروژه این تیم نیز به‌حساب می‌آید، شما می‌توانید به تنهایی یا با دو نفر از دوستان خود سفر در جهان مخروبه بازی به اسم Enoch را شروع کنید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش تیم سازنده بازی در نمایشگاه Pax East 2020 اطلاعات و جزییاتی در مورد داستان و ساختار بازی ارایه دادند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، سه نفر از استریمرهای فعال در صنعت بازی‌های ویدیویی توانسته‌اند در مراسمی در کشور لهستان قسمت‌هایی از بازی Outriders را تجربه کرده و نظرات خود را در قالب ویدیویی کوتاه به اشتراک بگذارند. از صحبت‌ها، تعریف و تمجیدها و احساس این سه‌ نفر می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالا با یک اثر شایسته و موفقی روبه‌رو خواهیم بود. در این ویدیوی منتشر شده، در کنار نظرات آنها، قسمت‌هایی از این بازی و یکی از باس‌های موجود در آن به‌نمایش گذاشته شده است. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم تا بیش از پیش با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Outriders طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است علاوه‌بر ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی، به‌عنوان اولین بازی‌هایی باشد که برای کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس نیز روانه بازار می‌شود.

اگر شما هم از طرفداران بازی‌های شوتر و سوم‌شخص هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درمورد بازی Outriders را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده