// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

شرکت Iam8bit از همکاری با عوامل E3 2020 انصراف داد

شرکت Iam8bit اعلام کرد در مراسم E3 2020 به عنوان‌ کارگردان خلاق حضور نخواهد داشت.

این روزها E3 روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. پس از عدم حضور شرکت سونی و به‌دنبال آن کناره‌گیری جف کیلی از مراسم، مدتی پیش لس آنجلس به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در وضعیت اضطراری قرار گرفت. در ادامه ESA، سازمان برگزار کننده E3 اعلام کرد که به‌صورت فعال درحال بررسی این موضوع هستند تا در صورت نیاز، تغییرات لازم را روی E3 2020 اعمال کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت Iam8bit که وظیفه کارگردانی خلاق برنامه‌های E3 2020 را برعهده داشت، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در E3 2020 حضور نخواهد یافت. شرکت Iam8bit دراین‌باره می‌گوید:

با احساساتی در‌هم‌ریخته، شرکت Iam8bit تصمیم گرفت از کارگردان خلاق بودن موردی که به‌‌عنوان یک انقلاب در E3 2020 از آن یاد می‌شود، استعفا دهد. ما تابه‌امروز رویدادهای گیمینگ متعددی را تهیه کرده‌ایم و حضور در E3 برای ما یک رویا بود. ما بهترین‌ها را برای این سازمان آرزو می‌کنیم.

در گذشته ESA اعلام کرده بود که E3 2020، یک نمایشگاه متفاوت خواهد بود و شاهد موارد انقلابی در این نمایشگاه هستیم. یکی از مواردی که در این نمایشگاه مشاهده می‌‌کنیم، حضور پررنگ تولید کنندگان محتوا و مراکزی برای کسب تجربیات مختلف است. وجود واژه «احساسات در‌هم‌ریخته» می‌تواند به وجود مشکلاتی در پشت پرده E3 اشاره داشته باشد و ویروس کرونا، در این تصمیم تاثیر آن‌چنانی نداشته باشد. تابه‌امروز کنفرانس‌ها و رویدادهای مختلفی به‌خاطر شیوع ویروس کرونا لغو یا به زمان دیگری موکول شده‌اند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟  


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده