// پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

جف کیلی در E3 2020 حضور نخواهد داشت

جف کیلی به‌تازگی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که امسال در E3 2020 حضور نخواهد داشت و شاهد E3 Coliseum نخواهیم بود.

چند ماه پیش بود که شرکت سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که در رویداد E3 2020 حضور نخواهد داشت و کاربران به این فکر فرو رفتند که سونی در چه زمانی کنسول نسل نهمی خود را رونمایی می‌کند. این در حالی است که به‌تازگی جف کیلی، تهیه کننده The Game Awards، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که در E3 2020 شرکت نمی‌کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی اعلام کرده که پس از ۲۵ سال، این اولین‌بار است که در مراسم E3 شرکت نخواهد کرد و شاهد رویداد E3 Coliseum نخواهیم بود. وی دراین‌باره می‌گوید:

من تصمیم بسیار سختی گرفتم که تهیه کنندگی E3 Coliseum را برعهده نگیرم. این اولین‌بار در ۲۵ سال گذشته است که در مراسم E3 شرکت نخواهم کرد.

تصمیم گرفته شده از سوی جف کیلی، تصمیم راحتی نبوده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

من بحث‌های مختلفی را انجام دادم که در مورد E3 2020 چه توضیحاتی را ارائه کنم. بااین‌حال همچنان به پشتیبانی خود از توسعه‌دهنده‌هایی که در این رویداد شرکت می‌کنند، ادامه می‌دهم. من نیاز دارم با شما هواداران در مورد چیزی که از من انتظار دارید، صاف و صادق باشم. به آینده نگاه می‌کنم تا به پشتیبانی خود از صنعت بازی‌های ویدیویی به روش‌های مختلف در رویدادهای متفاوت را ادامه دهم.

در ادامه یکی از کاربران از جف کیلی پرسید که چه المان‌هایی در تصمیم گیری او نقش مهمی را ایفا کرده‌اند. جف کیلی در پاسخ به این کاربر گفت:

موارد بسیاری تاثیر گذار بوده‌اند. من فقط نسبت‌به آن چیزی که امروزه از این نمایشگاه می‌دانم، احساس راحتی نمی‌کنم که در آن شرکت کنم.

یکی دیگر از کاربران توییتر هم از جف کیلی پرسید که آیا با وجود اتفاق‌های اخیر مثل شرکت نکردن سونی یا تعدادی از توسعه‌دهندگان دیگر، آیا E3 درآینده به دوام خود ادامه می‌دهد؟ جف کیلی در پاسخ به این کاربر اعلام کرد که E3 نیاز دارد جهانی‌تر و دیجیتالی‌تر از حال حاضر شود و تنها به کنفرانس‌ها و نمایش‌های مختلف ختم نشود. 

رویداد E3 Coliseum در سه سال گذشته توسط عوامل E3 برگزار می‌شد که جف کیلی وظیفه تهیه کنندگی و مجری‌گری آن را برعهده داشت. همچنین قبل از این رویداد، جف کیلی به روش‌های مختلفی در E3 همکاری داشته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده