// سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۰

سونی عدم حضور خود در E3 2020 را تایید کرد

پس از منتشر شدن شایعاتی مبنی بر عدم حضور سونی در E3 2020، این شرکت رسما اعلام کرد که در این رویداد شرکت نخواهد کرد.

E3 را می‌توان یکی از مهم‌ترین رویدادهای گیمینگ دانست که شرکت‌ها و استودیوهای بازی‌سازی محصولات جدید خود را معرفی می‌کنند. البته در سال‌های اخیر، شاهد اعمال تغییراتی در ساختار آن هستیم و بعضی از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای حضور در رویداد، از یک لایو استریم استفاده کنند یا اینکه رویدادهای مخصوص‌به خود را برگزار کنند. چندی پیش شایعاتی به گوش می‌رسید که سونی برای دومین سال متوالی در نمایشگاه E3 شرکت نخواهد کرد. با اینکه سونی اطلاعات رسمی از عدم حضور خود منتشر نکرده بود، اما هم‌اکنون به‌صورت رسمی اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2020 حضور نخواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی در گفت‌وگوی خود با GamesIndustry.biz اعلام کرده:

پس از ارزیابی‌های مختلف، شرکت سرگرمی تعاملی سونی تصمیم گرفته است که در E3 2020 شرکت نکند. با تمام احترامی که برای انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی (Entertainment Software Association) قائلیم، باید بگوییم که چشم‌انداز ما در سال جاری به‌گونه‌ای است که E3 2020 شاید محل مناسبی برای آن نباشد. 

سال گذشته، سونی در E3 شرکت نکرد، زیرا محتوای کافی برای نمایش نداشتند، اما امسال قضیه متفاوت است. به‌نظر می‌رسد دیگر E3 محلی نیست که بتوانند از ایده‌های خود صحبت کنند یا محصولات خود را به‌نمایش بگذارند. سخنگوی سونی در ادامه صحبت‌های خود افزود:

استراتژی شرکت در رویدادهای جهانی ما بدین شکل است که در رویدادهای متعددی در سراسر جهان شرکت کنیم. تمرکز ما این است که مطمئن شویم کاربران، می‌توانند خود را بخشی از خانواده پلی‌استیشن بدانند و به محتویات مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. بازی‌های خارق‌العاده‌ای در این سال برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و با عرضه پلی‌استیشن 5 مشتاقانه منتظر هستیم تا نسل نهم پلی‌استیشن را با طرفدارن خود جشن بگیریم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده