// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ مرداد ۹۸

در آخرین رنکینگ منتشر شده از تیم‌های حرفه‌ای بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد ادامه صدرنشینی تیم‌های ENCE و Team Liquid هستیم.

مرداد معمولا زمان استراحت بازیکنان بازی Counter Strike: Global Offensive است و مجموعه‌های مطرح در این رشته خود را برای نیمه دوم فصل مسابقات آماده می‌کنند. با پایان این ماه و شروع شهریور یکی از مهم‌ترین رویدادهای فصل که با نام StarLadder Berlin Major 2019 شناخته می‌شود با حضور ۲۴ تیم مطرح جهان کار خود را شروع کرده است که در حال حاضر دو بخش از مرحله اصلی خود را پشت سر گذاشته است و هشت تیم برتر رویداد به مرحله حذفی راه یافته‌اند. باتوجه‌به اینکه مرحله اول این رویداد در اواخر مرداد برگزار شد امتیاز این بخش در رنکینگ ماه گذشته محاسبه شده است.

باتوجه‌به اینکه مسابقات خاصی در ماه گذشته برگزار نشده است و فقط تغییرات تیم‌ها و برگزاری اولین مرحله مسابقات Major را شاهد بودیم، نمی‌توان انتظار داشت که تغییرات زیادی را در رنکینگ شاهد باشیم. ولی بااین‌حال تیم‌هایی مانند DreamEaters و AVANGAR بعد از صعود به دومین مرحله مسابقات Berling Major توانستند چندین رتبه صعود را تجربه کنند و در جمع بیست تیم برتر ماه گذشته قرار گیرند. در این بین دو تیم Liquid و Vitality نیز بدون تغییر در جایگاه اول و دوم باقی ماندند و تیم Astralis با یک پله سقوط جایگاه خود را در اختیار تیم فنلاندی ENCE قرار داد.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه ژوئیه داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ مرداد ۹۸

رتبهتیمامتیاز+/-
۱Team Liquid۱۰۰۰-
۲Vitality
۴۷۸-
۳ENCE۳۹۵۱+
۴Astralis۳۷۸۱-
۵NRG۳۵۹-
۶Natus Vincere۲۸۹۱+
۷G2 Esports۲۶۸۱+
۸FaZe Clan۲۶۴۲-
۹mousesports۲۵۳-
۱۰FURIA۲۱۱-
۱۱North۱۹۵۱+
۱۲MIBR۱۵۸۲+
۱۳CR4ZY۱۵۷۳+
۱۴Ninjas in Pyjamas۱۴۳۳-
۱۵AVANGAR۱۲۳۱۵+
۱۶Renegades۱۱۲۱+
۱۷Heroic۱۰۶۴-
۱۸Grayhound۹۱۷+
۱۹Fnatic۸۹۴-
۲۰DreamEaters۸۹۱۹+

در صورتی که طرفدار بازی Counter Strike: Global Offensive هستید و به‌دنبال دیدن رقابت تیم‌های برتر این بازی در سطح جهانی هستید می‌توانید از روز پنج‌شنبه رقابت‌های مرحله اصلی مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 که به میزبانی سالن ۱۷ هزار نفری مرسدس‌بنز آرنای شهر برلین پیگیری می‌شود را دنبال کنید. بازی‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران شروع خواهد شد که توسط کانال starladder در توییچ یا کانال sltv در یوتیوب به‌صورت زنده قابل مشاهده است.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده