// جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

پرطرفدارترین تیم های بازی CS:GO در سال 2018

ده تیم پرطرفدار بازی Counter Strike: Global Offensive، در سال ۲۰۱۸ مشخص شدند.

بازی Counter Strike: Global Offensive، در حال حاضر جزو پنج بازی مطرح ورزش الکترونیک است که با برگزار شدن بیش از ۴ هزار تورنمنت رسمی و اهدای چیزی نزدیک به ۷۵ میلیون دلار جایزه به نفرات برتر، تا به امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. بیشترین جایزه‌ای در که در بازی کانتر استرایک به تیم‌های برتر یک رویداد تعلق گرفته است مربوط به رویدادهای WESG و ELEAGUE است. تورنمنت World Electronic Sports Games که به صورت ملی برگزاری می‌شود در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با مجموع جوایز ۱.۵ میلیون دلار برای تیم‌های برتر بخش آقایان رکورد بیشترین مقدار جوایز بازی CS:GO را از آن خود کرد. لازم به ذکر است که این رویداد با حضور نمایندگان کشورمان در بخش مقدماتی رویداد پیگیری شده است.

قطعا جوایز چند میلیونی یکی از دلایل جذب طرفداران ورزش الکترونیک به رشته‌های مختلف است. ولی این اتفاق بدون حضور تیم‌های محبوب هر کشور یا منطقه امکان‌پذیر نیست. یک نمایش خوب و برگزار شدن دربی‌های مختلف جزو علل بالا رفتن مقدار بازدید تیم‌ها و مسابقات است. در سال میلادی گذشته درخشش بی چون و چرای تیم Astralis بودیم. دانمارکی‌های در سال ۲۰۱۸ با شرکت در ۱۷ رویداد رسمی توانستند ۳ میلیون و ۳۴۰ هزار دلار جایزه را از آن خود کنند. چیزی که شاید برای خیلی از تیم‌های فعال در بازی کانتر استرایک، تبدیل به یک رویا شده است. تیم Astralis، در حال حاضر رکوردی باورنکردنی را ثبت کرده است و آن هم قرار گرفتن در صدر رنکینگ بازی Counter Strike: Global Offensive، به مدت یک سال بوده است. بازی‌های تیم Astralis در سال ۲۰۱۸ بیش از ۴۰ میلیون ساعت بازدید خورده است که همین رقم این تیم را در صدر رنکینگ پرطرفدارترین تیم‌های سال میلادی گذشته قرار می‌دهد.

most popular csgo teams

تیم Astralis در حال حاضر به عنوان بهترین تیم تاریخ بازی کانتر استرایک شناخته می‌شود

در رتبه‌های بعدی دو تیم FaZe Clan و Natus Vincere قرار دارند که با توجه به عملکرد خوبشان در سال ۲۰۱۸ با اختلاف بسیار کمی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. هر دو تیم در سال ۲۰۱۸ چیزی نزدیک به ۱.۱ میلیون دلار درآمد را از طریق جوایز مسابقات به‌دست آورده‌اند و با داشتن بازیکنان مطرحی مانند NiKo و Simple همیشه طرفداران زیادی بازی‌های این دو تیم را دنبال می‌کنند.

در جایگاه چهارم این رده‌بندی شاهد حضور Team Liquid هستیم. سازمان Liquid از سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است و در سال‌های اخیر در رشته‌های مختلفی مانند Dota 2، League of Legends، Starcraft II، Fortnite، Street Fighter، PUBG، Clash Royale، Rainbow Six Siege، Hearthstone و CS:GO بازیکنان خوبی را جذب کرده است و در سال‌های اخیر عناوین مهمی مانند کسب عنوان قهرمانی The International 2017 را به‌دست آورده است. این تیم اخیرا عنوان قهرمانی مسابقات IEM Sydney 2019 را در بازی کانتر استرایک از خود کرده است و چندی پیش نیز به عنوان پرطرفدارترین سازمان ورزش الکترونیک سال ۲۰۱۸ معرفی شد.

لازم به ذکر است که چارت بالا مربوط به مقدار ساعات دیده شدن بازی‌ها توسط طرفداران تیم‌ها است و اعدادی که مشاهده می‌کنید قطعا با دقت بالایی گرد‌آوری نشده است. در نتیجه شامل تمامی اطلاعات لازم نیست، ولی با این حال می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان ورزش الکترونیک جالب باشد که بدانند کدام تیم‌ها در بخش جهانی بیشترین مقدار بازدید و دنبال کننده فعال را در سال ۲۰۱۸ داشته‌اند.


منبع escharts
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده