// سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

لودینگ ۶۲: کال آف دیوتی، فرزندان مورتا و فروشنده پشت شهرداری

در شصت و دومین قسمت از برنامه لودینگ، از شناخته‌ شده‌ترین شخصیت‌های Call of Duty گفته‌ایم و به بازی ایرانی Children of Morta نگاهی انداخته‌ایم.

ایستگاه لودینگ به شصت و دومین قسمت رسید و مانند هفته‌های گذشته در این قسمت نیز آیتم‌های مختلفی را برای شما آماده کرده‌ایم. در تاپ فایو این هفته از شخصیت‌های به‌یادماندنی مجموعه Call of Duty گفته‌ایم؛ شخصیت‌هایی که گاهی با دیدن صحنه کشته‌ شدن‌شان اشک ریخته‌ایم و گاهی نیز تنها با حضورشان هیجان‌ را به خون ما تزریق کرده‌اند. به همین مناسبت در آیتمی دیگر خاطرات‌مان از بازی Call of Duty را در قالب یک دل‌نوشته‌ ویدیویی آماده‌ کرده‌ایم.

اما در لودینگ ۶۲ به مناسبت مشخص شدن تاریخ عرضه Children of Morta، از این بازی ایرانی هک ان اسلش برای شما گفته‌ایم؛ اثری که قرار است در تاریخ ۱۲ شهریور برای ویندوز و ۲۳ مهر برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. این هفته نیز آیتم‌های ثابت برنامه را داریم؛ در دماسنج اخبار دث استرندیگ، راک‌استار و قوانین جدید سونی، مایکروسافت و نینتندو برای لوت‌باکس‌ها را بازگو کرده‌ایم، در از زومجی بپرسید به سوال شما پیرامون فیفا 20 و نیاز به هزینه پول برای تجربه بخش آلتیمیت پاسخ داده‌ایم و در بخش تازه‌ها نگاهی به محصولاتی انداخته‌ایم که این هفته منتشر می‌شوند.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

اگر آیتم ویدیویی بازی فوتبال سوپر استار را در لودینگ تماشا کردید و می‌خواهید بازی را تجربه کنید، می‌توانید معرفی بازی فوتبال سوپر استار را در سایت زومجی مطالعه و بازی را دانلود کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده