// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

معرفی بازی موبایل فوتبال سوپر استار؛ لذت مربیگری با سوپر استار

فوتبال سوپراستار، یک بازی فارسی و رایگان از سوی استودیو گامگوس گیمز است که بازیکنان را در نقش یک مربی فوتبال قرار می‌دهد.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل به‌سراغ یک بازی فوتبال رفته‌ایم؛ اثری که سعی دارد با استفاده از المان‌های منحصربه‌فرد درکنار ساختار بازی‌های شبیه‌سازی، تجربه‌ی متفاوتی را در دسترس کاربران موبایل قرار دهد. بازی اندروید فوتبال سوپر استار یک بازی مدیریت تیم باشگاهی است که بازیکنان را در نقش یک مربی فوتبال قرار می‌دهد. حال شما وظایف مختلفی در نقش یک مربی فوتبال دارید که باید با انجام دادن صحیح آن‌ها تیم را در رسیدن به موفقیت همراه کنید. از آن‌جایی که با یک بازی شبیه‌ساز روبه‌رو هستیم، گیم‌پلی و چینش المان‌ها در داخل بازی ویژگی مهمی است که فوتبال سوپر استار در این بخش موفق بوده است. البته باید توجه داشته باشید فوتبال سوپر استار در حقیقت ترکیبی از مدیریت تیم و البته هدایت کردن بازیکنان در زمین است؛ در نتیجه اگر به هر دو سبک بازی‌های فوتبال علاقه دارید، احتمالا فوتبال سوپر استار شما را راضی کند.

فوتبال سوپر استارز

با اضافه شدن حالت PvP به بازی، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر وارد رقابت شوند

با شروع بازی فوتبال سوپر استار، بخش آموزشی را مشاهده می‌کنید که در این بخش بازیکنان به‌خوبی با ساختار بازی و نحوه بازی کردن آشنا می‌شوند. همانند یک بازی فوتبال، کاربر در زمین فوتبال می‌تواند کارهایی مثل دریبل زدن، پاس دادن، شوت زدن و دفاع کردن را انجام دهد. برای انجام هرکدام از این موارد باید کارهای مختلفی را انجام دهید. شاید فکر کنید که مثل سایر بازی‌های فوتبال، در سوپر استار نیز باید با کنترلر مجازی بازیکنان تیم را کنترل کنید و در مسابقات پیروز شوید. در جواب باید بگویم که فوتبال سوپر استار یک بازی شبیه‌ساز مربیگری فوتبال است و تمرکز زیادی روی گیم‌پلی داخل زمین ندارد. به‌عبارتی شما در مواقعی هدایت بازیکنان تیم را برعهده می‌گیرید که توپ در اختیار شما است. در ادامه با بررسی دقیق شرایط بازی و استفاده از ویژگی‌های ذکر شده، باید بهترین استفاده را از موقعیت‌ها داشته باشید. رعایت این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا تیم شما نتایج بهتری را در لیگ خود کسب کند و هر فصل در بالای جدول قرار داشته باشد. مدیریت خوب شما در بازی‌ها باعث افزایش عملکرد و قدرت سایر مربی‌ها، اسپانسر‌ها و رسانه‌ها می‌شود. اگر رسانه‌ها بیشتر به تیم شما بپردازند، اسپانسرهای بهتری پیدا می‌کنید و می‌توانید با کسب درآمد بیشتر، بازیکن‌های بهتری را خریداری کنید.

جدا از این موارد رفتار بازیکنان تیم شما با رسانه‌ها هم مورد مهمی است که در این بازی شبیه‌ساز به آن پرداخته شده است. اگر یک بازیکن ارتباط خوبی با رسانه نداشته باشد، باعث بدنامی تیم شما می‌شود. همچنین جوایز مختلفی نظیر کارت دریبل زدن هم برای تیم درنظر گرفته شده است. به‌عبارتی تمرکز اصلی استودیو سازنده روی بخش شبیه‌سازی است؛ جایی‌که باید تیم خود را در شرایط مساعدی قرار دهید. اگر بازیکنی مصدوم شده است، او را مداوا کنید و مجددا در ترکیب تیم قرار دهید یا اگر شخصی انرژی خود را از دست داده است، از کارت‌های انرژی و سایر کارت‌های داخل بازی استفاده کنید تا انرژی بیشتری را کسب کند. اگر به‌نحوه چینش بازیکن‌ها در تیم آشنایی ندارید، باید بگویم که گامگوس گیمز از چینش خودکار بازیکن‌ها برای فوتبال سوپر استار استفاده کرده است. ازاین‌رو پس از فشردن دکمه مورد نظر، هوش مصنوعی که همان کمک مربی شما به‌حساب می‌آيد، بهترین بازیکن‌ها (باتوجه‌به شرایط بازیکن‌های داخل زمین) را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد. دراین‌میان اشاره کنم که تیم سازنده اعلام کرده است که به‌زودی رقابت‌های PvP هم به بازی اندروید فوتبال سوپر استار اضافه می‌شوند. همچنین آن‌ها در تلاش هستند تا در صورت امکان و رخ ندادن مشکل خاصی، زبان فارسی را به نسخه پلی‌استیشن 4 بازی اضافه کنند؛ هرچند این موضوع نیازمند برداشته شدن موانع مختلفی است.

فوتبال سوپر استارز

فوتبال سوپر استار از نظر طراحی هم در جایگاه خوبی قرار دارد. مخاطب باتوجه‌به موقعیت توپ در زمین و قرار گرفتن بازیکن‌ها، می‌تواند دوربین داخل بازی را تغییر دهد تا دید بهتری داشته باشد. البته بازی تنها به مربیگری در زمین خلاصه نمی‌شود و در خارج زمین فوتبال نیز باید در نقش یک سرمربی باشگاه را مدیریت کنید و دستور ساخت آکادمی فوتبال جوانان یا ساختمان پزشکی و سوله بدن‌سازی را صادر کنید تا تیم شما بتواند پیشرفت قابل توجهی را به‌دست بیاورد. همچنین فوتبال سوپر استار یک بازی رایگان و دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است؛ ازاین‌رو می‌توانید کارت‌های تقویتی مختلف بازی را از داخل فروشگاه فوتبال سوپر استار هم خریداری کنید. بااین‌تفاسیر اگر علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌های شبیه‌سازی فوتبالی هستید که جدا از ایفای نقش مدیر و مربی فوتبال، دوست دارید در داخل زمین هم تجربه‌‌ی بازی کردن را کسب کنید، فوتبال سوپر استار گزینه‌ی خوبی برای شما خواهد بود.

دانلود فوتبال سوپر استار

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده