نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

حضور احتمالی خاندان استارک در تصاویر پشت صحنه سریال پیش درآمد Game of Thrones

به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری سریال پیش درآمد Game of Thrones منتشر شده که به حضور احتمالی یکی از خاندان‌های وستروس اشاره دارد.

از اواخر ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید قسمت پایلوت یا آزمایشی نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در ایرلند شمالی آغاز شد و مدتی پیش جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و تهیه کننده اجرایی این سریال، از حضور قطعی خاندان استارک در این سریال خبر داده است

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شده که به‌نظر می‌رسد روزهای اولیه یکی از خاندان‌های معروف وستروس را نشان می‌دهد. طبق خبری که ComicBook منتشر کرده، مدتی می‌شود که مراحل فیلمبرداری و تولید سریال پیش درآمد Game of Thrones در گائتا در کشور ایتالیا آغاز شده که اخیرا تصاویری از پشت صحنه آن نیز منتشر شده است. در این تصاویر شاهد یک قایق ناشناس هستیم که ظاهرا علامت خاندان استارک روی آن نقش بسته که این موضوع تایید نشده، اما برخی معتقد هستند که در واقع این گروه، از جمله اولین افراد خاندان مشهور استارک هستند که در بخشی از تصاویر شاهد افراد پشت صحنه و در بخشی دیگر از تصاویر شاهد افرادی با لباس کامل نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نائومی واتس، جاش وایت هاوس، نائومی آکی، دنیس گاف، جیمی کمپل باور، شیلا اتیم، ایوونا جرمیا، جورجیا هنلی، الکس شارپ، میراندا ریچاردسون، توبی رگبو، مارکوئس رودریگز، جان سیم، ریچارد مک‌کیب، جان هفرنان و دیکسی اگیرکس، از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت پایلوت سریال پیش در آمد Game of Thrones حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اس‌جی کلارکسون، کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده دارد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده