// یکشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

شایعه: یوبیسافت از یک IP جدید به‌نام Roller Champions در E3 2019 رونمایی خواهد کرد

به‌تازگی شایعات بسیاری به‌گوش می‌رسد مبنی بر این‌که کمپانی بزرگ یوبیسافت قرار است در جریان رویداد E3 2019 تا کمتر از یک ماه دیگر، از آی‌پی جدیدی به‌نام Roller Champions رونمایی کند.

هرساله با نزدیک شدن به رویداد محبوب و مهم E3 بازار شایعات و لو رفتن اخبار بازی‌های ویدیویی حسابی داغ می‌شود. امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با نزدیک‌تر شدن به مراسم E3 2019، اخبار متعددی از شایعات و اطلاعات تایید نشده از برخی بازی‌ها به‌گوش می‌رسد. البته همیشه پای اطلاعات تاییدنشده در میان نیست و اخبار تقریبا رسمی نیز مانند قابل بازی نبودن Cyberpunk 2077 در این رویداد و همچنین احتمال معرفی نسخه‌ی جدیدی از سری Dragon Quest در این بین خودنمایی می‌کنند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی از شایعاتی که اگر به واقعیت بدل شود بسیار حائز اهمیت خواهد بود، احتمال معرفی یک آی‌پی جدید توسط کمپانی یوبیسافت به‌نام Roller Champions است که گفته شده در E3 2019 با آن روبرو خواهیم شد.

این اطلاعات از حساب کاربری توییتر شخصی (با نام New_WabiSabi) لو رفته که گفته شده احتمال دارد در این مراسم شاهد معرفی این بازی جدید از سوی کمپانی Ubisoft باشیم. اگرچه این خبر توسط یوبیسافت تایید نشده و باید صبر کرد و دید که آیا صحت دارد یا خیر، اما با نگاهی به سابقه‌ی شخص توییت‌کننده که پیش‌تر توانسته اطلاعاتی را منتشر کند که تبدیل به واقعیت شده‌اند، می‌توان تاحدودی به معرفی این آی‌‌پی نیز امیدوار شد. وی پیش‌تر ساخت نسخه‌ی سوییچ بازی The Legend of Zelda: Link’s Awakening و انتشار لیست شخصیت‌های بازی the Power Rangers: Battle for the Grid را وعده داده بود که هردوی آن‌ها به واقعیت بدل شدند.

با درنظر گرفتن این‌که خبر معرفی بازی و آی پی Roller Champions هنوز در حد شایعه است، گفته شده که این بازی با حال و هوای ورزش اسکیت و یک ورزش دیگر که توپ در آن وجود دارد ساخته شده و دارای محیط و سبکی بسیار مفرح است. علاوه بر این‌ گفته‌ها، لوگویی که در توییت مربوطه برای این بازی منتشر شده، می‌تواند تاحدودی گویای این امر باشد که قرار است با چه سبک آی‌پی و بازی طرف باشیم. تصویر لوگوی بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

Roller Champions

صاحب این توییت همچنین مدعی شده که منبعی که این اطلاعات را برای وی ارسال کرده، یک‌سری تصاویر مفهومی و حرفه‌ای نیز از این بازی منتشر کرده است که همه و همه باعث تقویت احتمال ساخت و معرفی این بازی در رویداد E3 2019 می‌شوند. حتی این شخص به‌واسطه‌ی این تصاویر توانسته ادعا کند که آی‌پی Roller Champions یک اثر با گرافیک بالا نیست و جلوه‌های بصری چیزی نیست که مرکز توجه ساخت در این بازی بوده باشد.

علاوه بر این بازی، شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی بر این‌که کمپانی یوبیسافت قرار است از یک بازی دیگر نیز در این مراسم رونمایی کند که عده‌ای با توجه به یک‌سری اطلاعات از حساب کاربری بازی Watch Dogs، معتقد هستند این بازی Watch Dogs 3 خواهد بود. خوشبختانه تا آغاز مراسم محبوب E3 امسال که قرار است از تاریخ ۲۱ خرداد ماه شروع شود، زمان زیادی باقی نمانده و طرفداران نیازی نیست که مدت‌زمان طولانی منتظر بمانند تا ببینند که آیا خبر معرفی آی‌پی جدید یوبیسافت و نسخه‌ی جدید واچ داگز حقیقت دارد یا خیر. تا آن زمان نیز شنیدن اخبار شایعات و گوش دادن به این بازار داغ خالی از لطف نخواهد بود.

نظرات خود را در مورد این خبر و درست یا غلط بودن آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع GameRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده