// جمعه, ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Cyberpunk 2077 در E3 2019 قابل بازی نخواهد بود

مارسین مومو، رئیس کامیونیتی سی‌دی پراجکت رد، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 20177 در نمایشگاه E3 2019 قابل بازی نخواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نمایشگاه E3 2019 دانست و کاربران منتظر اطلاعات و نمایش‌های بیشتری از این بازی تیراندازی اول شخص هستند. یکی از سوال‌هایی که در ذهن طرفدران به وجود آمده این است که آیا سایبرپانک 2077 در نمایشگاه E3 2019 قابل بازی است یا خیر.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مارسین مومو، رئیس انجمن‌های سی‌دی پراجکت (CD Projekt RED)، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که خبری از دموی قابل بازی سابرپانک 2077 در نمایشگاه 3 2019 نخواهد بود. در ادامه و پاسخ به جواب های کاربران، مارسین مومو اعلام کرده سات که دو ویدیو از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 برای مخاطبان در نظر گرفته شده است. اولین ویدیو در عموم و سالن سینمایی که در اختیار سی‌دی پراجکت قرار داده شده است، نمایش داده می‌شود. دومین ویدیو هم پشت درب‌های بسته به‌نمایش گذاشته می‌شود.

نکته‌ی جالب این است که هر دو ویدیو، بخش‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی سایبرپانک 2077 را به‌نمایش می‌گذارند. احتمالا منظور از نمایش گیم‌پلی در سالن سینما همان پنل استودیو سازنده در E3 Coliseum باشد. در انتها مارسین مومو به این مورد اشاره کرده است که احتمال دارد همانند ویدیو منتشر شده در سال گذشته، ویدیو امسال هم به‌صورت آنلاین منتشر نشود. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد نمایش‌های سی‌دی پراجکت رد از بازی سایبر پانک 2077 چیست؟ آیا تاریخ انتشار دقیق بازی را مشاهده می‌کنیم؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده