// شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه جدیدی از Dragon Quest در نمایشگاه E3 2019 معرفی می‌شود

به‌نظر می‌رسد شرکت اسکوئر انیکس در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2019، بازی جدیدی از مجموعه Dragon Quest را معرفی خواهد کرد.

اسکوئر انیکس (Square Enix) به‌تازگی اعلام کرده است که در بیست و هشتمین شماره از مجله هفتگی شونن جامپ شاهد یک معرفی از مجموعه Dragon Quest خواهیم بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، نکته‌ی جالب این خبر، این است که تاریخ ۲۰ خرداد ماه (۱۰ ژوئن) زمانی است که شماره بیست و هشتم شونن جامپ منتشر می‌شود و در این روز هم کنفرانس خبری اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019 برگزار می‌شود. ازاین‌رو می‌توان انتظار داشت که اسکوئر انیکس بازی جدیدی از جهان دراگون کوئست را معرفی کند.

یوجی هوری، کارگردان مجموعه Dragon Quest اعلام کرده است که هنوز زمان بسیار زیادی تا Dragon Quest XII باقی‌مانده است و ازاین‌رو شاهد این بازی در E3 2019 نیستیم. ازطرفی آپدیت بازی MMO و نقش‌آفرینی Dragon Quest X هم که به‌تازگی معرفی شده است، در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و در نمایشگاه E3 2019 حضور نخواهد داشت. یکی از مواردی که احتمال دارد اسکوئر انیکس به آن اشاره داشته باشد، بازی Dragon Quest Monster است که هم‌اکنون در دست توسعه است. در این بازی اریک و میا از بازی Dragon Quest XI به‌عنوان قهرمان‌های بازی قرار گرفته‌اند.

همچنین یوجی هوری اعلام کرده است که یک بسته الحاقی به نام Voice Drama برای نسخه ارتقا یافته Dragon Quest XI روی نینتندو سوییچ در دست ساخت است که در ماه ژوئن معرفی می‌شود. شاید اسکوئر انیکس به این مورد اشاره داشته است. آخرین احتمال ممکن هم این است که یکی از شخصیت‌های مجموعه دراگون کوئست در بازی Super Smash Bros Ultimate حضور پیدا کند. باید منتظر ماند و ببینیم اسکوئر انیکس چه موردی را برای هواداران خود در نظر گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده