// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

بازی Pokemon Sword and Shield برای سوییچ معرفی شد

نینتندو امروز اعلام کرد که بازی جدید مجموعه پوکمون با نام Pokémon Sword and Shield در پاییز امسال برای سوییچ عرضه خواهد شد.

هشتمین بازی از سری بازی پوکمون با نام Pokémon Sword and Shield (دو بازی مجزای Pokemon Sword و Pokemon Shield) به طور رسمی معرفی شد. کمپانی نینتندو اعلام کرد که این دو بازی در پاییز امسال برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. این دو بازی دارای گرافیک سه بعدی و سایه سایه هستند که ظاهر آن از هر بازی پوکمون (Pokemon) که تا به حال دیده‌ایم بهتر به نظر می‌رسد.

بازی Pokémon Sword and Shield اولین بازی از سری اصلی مجموعه پوکمون است که برای یک کنسول خانگی عرضه می‌شود. داستان این بازی در منطقه‌ای به نام Galar به همراه تعدادی پوکمون جدید جریان دارد. نینتندو در این تریلر جدید از سه پوکمون جدید با نام‌های Scorbunny ،Sobble و Grookey رونمایی کرد.

Pokémon Sword and Shield

آخرین نسل سری بازی پوکمون در سال ۲۰۱۶ با انتشار بازی‌های Pokémon Sun and Moon به صورت انحصاری برای نینتندو 3DS آغاز شد و هم‌اکنون پس از سه سال زمان شروع نسل بعدی آن رسیده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Pokémon Sword And Shield را ببینید:

دانلود از آپارات


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده