// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت 7.0.1 نینتندو سوییچ منتشر شد

به‌روزرسانی نسخه 7.0.1 کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار گرفته است و شاهد رفع باگ‌ها و بهبود در عملکرد کنسول هستیم.

معمولا آپدیت‌های کنسول نینتندو سوییچ در راستای بهبود عملکرد این کنسول در دسترس قرار می‌گیرند و تغییرات خاصی را در ساختار اصلی نینتندو سوییچ به‌وجود نمی‌آورند. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، به‌روزرسانی جدید Nintendo Switch منتشر شده است.

در جریان آپدیت 7.0.1 اعلام شده است که عملکرد کنسول بهتر شده است و از طرفی باگ مربوط به بازی Pokemon: Let's Go, Eevee و Pokemon: Let's Go, Pikachu رفع شده است. در این باگ کنسول شما قادر نبود به برنامه Pokemon Go متصل شود و پس از شناسایی دستگاه، برنامه به‌صورت خودکار بسته می‌شد. نکته‌ی جالب این است که کاربران می‌توانند این آپدیت را دانلود نکنند؛ به‌عبارتی اجباری در دانلود به‌روزرسانی 7.0.1 نینتندو سوییچ وجود ندارد.

این در حالی است که آپدیت قبلی نینتندو سوییچ هم تنها در راستای بهبود عملکرد کنسول عرضه شده بود و همچنین تعدادی آیکون جدید از بازی Super Mario Bros. U Deluxe هم در دسترس کاربران قرار گرفته بود. از دیگر اخبار حول کنسول نینتندو سوییچ و بازی‌های این کنسول هیبریدی هم می‌توان به شایعه عرضه Scalebound برای نینتندو سوییچ توسط پلاتینیوم گیمز اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده