نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۵

فیلم جدید جنگ ستارگان به‌زودی معرفی می‌شود؛ کارگردان فیلم قرارداد بسته است

به‌تازگی لوکاس فیلم وعده داده که به‌زودی اطلاعاتی جدید و رسمی از فیلم جدید جنگ ستارگان به اشتراک خواهد گذاشت.

ماه گذشته بود که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، اعلام کردند که از پروژه ساخت سه‌گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) جدا شده‌اند تا تمرکز بیشتری روی قرارداد چند جانبه‌ای که در تابستان امسال با نتفلیکس امضا کردند، داشته باشند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم آینده مجموعه جنگ ستارگان منتشر شده است. طبق خبری که هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم در حال حاضر با کارگردان قسمت بعدی فیلم Star Wars قرارداد همکاری امضا کرده و انتظار می‌رود که در ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی یا بهمن امسال) از کارگردان و فیلم بعدی این مجموعه رسما رونمایی شود. بااین حال، اطلاعاتی از این کارگردان یا داستان فیلم منتشر نشده است.

همچنین این کارگردان قرار نیست رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، باشد و شخص دیگری در واقع قرار است روی صندلی کارگردانی فیلم بعدی جنگ ستارگان بنشیند. در حال حاضر شاید سوال اصلی این باشد که دنیای جنگ ستارگان پس از اکران فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) که قرار است آخرین قسمت از سه‌گانه سوم دنیای جنگ ستارگان و همچنین آخرین قسمت از حماسه اسکای‌واکر باشد، به چه سمت و دوره زمانی می‌رود. مدتی می‌شود که پخش فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شده و توانسته نظر مثبت طرفداران دنیای جنگ ستارگان را نیز جلب کند و مشخص نیست که این سریال آیا می‌تواند نقشی در آینده این مجموعه داشته باشد یا فیلم‌های آن قرار است مسیر متفاوتی را دنبال کنند.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) اکران شود. همچنین سه فیلم بعدی جنگ ستارگان به‌ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده