نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

فیلم Bird Box رکورد بیشترین بیننده هفته اول فیلم‌های نتفلیکس را شکست

فیلم جعبه پرنده در هفته اول پخش خود توسط بیش از ۴۵ میلیون اکانت نتفلیکس دیده شده است.

یکی از جدیدترین آثار اوریجینال نتفلیکس (Netflix) با عنوان Bird Box (جعبه پرنده) چند روز قبل با حضور ساندرا بولاک در دسترس کاربران این شبکه قرار گرفت و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که در هفت روز اول عرضه این اثر تریلر، بیش از ۴۵ میلیون اکانت نتفلیکس به سراغ تماشای آن رفته‌اند.

به گزارش نت فلیکس، به طور دقیق ۴۵,۰۳۷,۱۲۵ اکانت در یک هفته اول انتشار فیلم جعبه پرنده از روز ۲۱ دسامبر به سراغ آن رفته‌اند؛ آماری که تا امروز برای آثار نتفلیکس سابقه نداشته است و رکورد جدیدی محسوب می‌شود. هرچند نتلفیکس توضیح نداده است که این آمار، فیلم‌های منتشر شده در نتفلیکس که محصول خود این کمپانی نیستند را هم در برمی‌گیرد یا خیر. همچنین نتفلیکس توضیح نداده است که آمار مورد نظر به معنای تماشای فیلم از ابتدا تا انتهای آن است یا شامل اکانت‌هایی هم می‌شود که تنها لحظاتی از آن را نگاه کرده‌اند.

از طرف دیگر بد نیست در نظر بگیریم از آنجایی که بعضی از اکانت‌های نتفلیکس بین افراد مختلف به اشتراک گذاشته شده‌اند و البته خانواده‌های زیادی هم هستند که اعضای آن‌ها در کنار یکدیگر فیلم را تماشا می‌کنند، تعداد بیننده‌های جعبه پرنده را می‌توان بیشتر از ۴۵ میلیون نفر در نظر گرفت.

فیلم جعبه پرنده ماجراهای شخصیتی با بازی ساندرا بولاک و فرزندانش را در فضایی آخرالزمانی روایت می‌کند که باید جان خود را از دست موجوداتی مرموز نجات دهند. با اینکه فیلم نتوانست نقدها و امتیازهای مناسبی به دست آورد، ولی به لطف فضای مجازی و بحث‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی در مورد آن شد، سر و صدای زیادی به پا کرد و در نهایت هم به یکی از فیلم‌های رکوردشکن نتفلیکس تبدیل شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده