نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ایوان مک گرگور: هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi وجود ندارد

ایوان مک گرگور، بازیگر نقش شخصیت اوبی وان کنوبی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که هنوز هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم مستقل این شخصیت وجود ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ایوان مک گرگور مدعی شده است که لوکاس فیلم و والت دیزنی هنوز برنامه‌ای برای ساخت فیلمی مستقل براساس شخصیت اوبی وان کنوبی ندارند. پس از انتشار شایعات و خبرهای متعدد در مورد احتمال ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi به‌عنوان سومین فیلم فرعی و اسپین آف دنیای جنگ ستارگان (Star Wars)، حال ایوان مک گرگور، بازیگر نقش شخصیت اوبی وان کنوبی در سه گانه پیش در آمد فیلم Star Wars در برنامه TheView حضور پیدا کرده و به سوالاتی در مورد فیلم احتمالی مستقل این شخصیت پاسخ داده است. مک‌گرگور گفت که او به بازی در این فیلم در مجموع علاقه‌مند است، اما او گفت تا آنجایی که می‌داند هیچ برنامه‌ای برای ساخت این فیلم وجود ندارد. مک‌گرگور گفت:

من به بازی در این فیلم کاملا علاقه دارم. تا آنجایی که من خبر دارم هیچ برنامه‌ای برای ساخت این فیلم وجود ندارد. من بسیار خوشحال می‌شوم که در این فیلم حضور داشته باشم. همانطور که آن‌ها دو فیلم اسپین آف این مجموعه را تولید کرده‌اند، من فکر می‌کنم داستان خوبی نیز برای گفتن در این فیلم وجود دارد.

Ewan McGregor

مک‌گرگور بارها به بازی دوباره در نقش اوبی وان کنوبی ابراز علاقه کرده است و او پیش از این گفته بود که داستان مناسبی برای گفتن در بین حوادث فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان اپیزود سوم: انتقام سیت) و فیلم Star Wars Episode IV: A New Hope (جنگ ستارگان قسمت چهارم: امیدی تازه) وجود دارد که طبق شایعات منتشر شده، داستان احتمالی فیلم Obi-Wan Kenobi نیز احتمالا در این بازه زمانی جریان خواهد داشت. گفته می‌شود استیون دالدری، کارگردان فیلم The Reader (کتاب‌خوان)، کارگردانی فیلم اوبی وان کنوبی را بر عهده خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود.

با این حال، دیزنی هنوز ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi را تایید نکرده است، اما امسال فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) که اولین فیلم فرعی دنیای جنگ ستارگان براساس یک شخصیت بود، تولید و منتشر شد و همچنین شایعات ساخت فیلم Boba Fett (بوبا فت) نیز شنیده می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده