// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

جمع بندی مسابقات Fighter’s Spirit 2018 بازی Street Fighter V

مسابقات جدید رویداد Capcom Pro Tour یعنی Fighter’s Spirit 2018 دیروز برگزار شد و در ادامه می‌توانید از اتفاقات آن باخبر شوید.

Fighter’s Spirit 2018 یکی دیگر از مسابقات Street Fighter 5 است که جزو رویداد اصلی Capcom Pro Tour 2018 محسوب می‌شود. مراسم یاد شده دیروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) در شهر سئول کره برگزار شد و ۱۷۹ بازیکن از ساعت ۸:۳۰ صبح رقابت‌ها را شروع کردند و ساعت ۱۸:۰۰ نیز بشاهد خاتمه یافتن این رویداد بودیم. در این مسابقات، بازیکنان محبوبی همچون اینفیلتریشن (قهرمان چندین مسابقات EVO و کپکام پرو تور)، NL و XYZZY از کره به میزبانی بازیکنانی از مناطق دیگر رفتند. بازیکنانی همچون نمو، هایتانی، ایتاباشی زانگیف و توکیدو از ژاپن، اویل کینگ از تایوان و یه‌مان‌هو از هنگ کنگ نیز در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند و حتی شاهد ملحق شدن بازیکنانی از ایالات متحده همچون K-brad نیز بودیم.

از وقایع مهم مسابقات مقدماتی فایترز اسپیریت 2018 می‌توان به حضور بازیکنانی همچون هایتانی، توکیدو (قهرمان EVO 2017)، کی‌برد و جان تاکئوچی (فینالیست EVO Japan 2018) در یک براکت اشاره کرد. از آنجا که تنها دو بازیکن می‌توانستند به مسابقات نیمه نهایی راه پیدا کنند، بازیکنان یاد شده در کنار شرکت‌کنندگان دیگر با یکدیگر به رقابت پرداختند. کی‌برد و توکیدو توانستند رقیبان خود همچون هایتانی و تاکئوچی را شکست دهند و خودشان را به مرحله نیمه نهایی برسانند.

همانطور که انتظار می‌رفت بازیکنانی همچون اینفیلتریشن، فوجیمورا (یوکودان سابق)، استورم‌کوبو و فودو به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند، اما در کنار آنها بازیکنان شناخته‌شده‌ای همچون اتیزان، گاچیکون، اویل کینگ و حتی ورلورن که چندین بار در فینال‌های کپکام پرو تور حضور داشت،‌ از راه‌یابی به فینال مسابقات Fighter’s Spirit 2018 ناکام ماندند.

 

خلاصه مسابقات ۱۶ بازیکن برتر

در مرحله اول شاهد رقابت بین دو بازیکن برتر استریت فایتر 5 یعنی نمو و توکیدو بودیم. توکیدو در اوایل بازی توانست چندین کراش کانتر از یورین بگیرد و وی را به کرنر انتقال دهد، اما نمو با یک Throw جای خود را با توکیدو عوض کرد و راند اول را از آنِ خود کرد. توکیدو نه‌تنها سِت اول، بلکه سِت دوم را نیز به راحتی به حریف هم‌وطن خود تقدیم کرد و بدون اینکه حتی یک راند را نیز برنده شود به براکت بازنده‌ها رفت.

به طور کلی شاهد بازی‌های سریعی در کوارتر فینال مسابقات بودیم؛ طوری که یوکودان با کاراکتر ایبوکی ۲-۰ حریف ژاپنی خود یعنی StormKUBO با شخصیت ابیگیل را شکست داد و در آن سو NL با کاراکتر Cammy با همین نتیجه بازی را به رقیب سرسخت خود یعنی Fuudo با کاراکتر R. Mika باخت.

 

موموچی (Kolin و Ken) از اکو فاکس در مقابل نمو (Urien) از لیکوئید

fighters spirit 2018

هر دو بازیکن ژاپنی خود را به مرحله نیمه نهایی رساندند و در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. موموچی (در سمت راست) از فصل دوم کاراکتر قبلی خود یعنی Ken را ترک کرده بود و به Kolin روی آورده بود.

اوایل بازی موموچی توانست چندین بار ضربات زنجیره‌ای را به روی نمو پیاده کند و نیمی از جان او را بگیرد، اما پس از پر شدن و فعال شدن نوار وی‌تریگر Nemo، جریان بازی به نفع یورین تغییر کرد و راند اول را از آن خود کرد. کالین در راند دوم همانند راند پیشین باز نیمی از جان حریف ژاپنی‌اش را گرفت، اما این وضعیت باز با پُر شدن نوار‌های EX و V-Trigger یورین تغییر پیدا کرد؛ طوری که Urien با داشتن تنها ۱۰ درصد از نوار سلامتی‌اش ست اول را به خود اختصاص داد.

همانطور که می‌دانید بازی‌های فینال به طور First to 3 برگزار می‌شود و بازیکنی که بتواند در سه راند حریف خود را شکست دهد، برنده محسوب می‌شود. راند اول ست دوم نیز به سرعت به پایان رسید، اما با این تفاوت که این‌بار نمو با نوار سلامتی بیشتر توانست حریف‌اش را نقش بر زمین کند. موموچی در راند دوم سعی کرد با پرش‌ کردن از گلوله‌های برقی یورین فاصله بگیرد تا بلکه بتواند خود را به حریف‌اش نزدیک کند، اما این استراتژی با وی همراهی نکرد و در انتها نیز نتیجه بازی به ۲-۰ تغییر پیدا کرد.

fighters spirit 2018

در سِت سوم موموچی تصمیم گرفت که به صفحه انتخاب کاراکتر‌ها مراجعه کند و به کاراکتر قبلی خود یعنی Ken روی بیاورد. انتخاب موموچی با تشویق تماشاچیان روبه‌رو شد، اما متاسفانه وی راند اول با تکل یورین روبه‌رو شد و باخت. در راند دوم کن بلافاصله با کریتیکال آرت نیمی از جان یورین را گرفت تا بتواند از باخت خود در راند آخر جلوگیری کند. این موضوع باعث شد موموچی بالاخره یک راند را در مقابل یورین پیروز شود. بازی به راند فینال کشیده شد، اما موموچی در هنگام برخاستن از EX DP استفاده کرد و با دفاع کردن نمو روبه‌رو شد که به پیروزی حریف‌اش ختم شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی مبارزه این دو بازیکن ژاپنی را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دومین و آخرین دیدار فینال نیمه نهایی برنده‌ها بین فوجیمورا یا همان یوکودان از تیم Fudoh و فودو از تیم CYG انجام گرفت. ما شاهد بازی بسیار آرامی از بین دو بازیکن بودیم؛ از آنجا که ایبوکی از نزدیک شدن به آر میکا دوری می‌کرد و بیشتر سعی داشت بازی را از فاصله دور کنترل کند. در راند اول فودو توانست پیروز شود، اما در دو راند بعدی یوکودان موفق شد با کریتیکال آرت سِت اول را به خود اختصاص دهد.


fighters spirit 2018

در بازی دوم همانند سِت پیشین شاهد پیروزی از دو طرف بودیم؛ تا اینکه این بار فودو (در سمت راست) توانست بازی دوم را پیروز شود. پس از آن یوکودان توانست بازی‌های بعدی را در راند‌های ممتد پیروز شود و فودو را به براکت بازنده‌ها بفرستد.

 

خلاصه‌ای از بازی‌های براکت بازنده‌ها

اینفیلتریشن، کی‌برد، کازنوکو (از قهرمانان بازی Guilty Gear) و کی‌برد در براکت بازنده‌ها قرار گرفتند. اینفیلتریشن با کاراکتر منات حریف ژاپنی خود ماگو را با نتیجه ۲-۰ شکست داد و در مقابل توکیدو (که از براکت بازنده‌ها به ستون بازنده‌ها آمده بود) قرار گرفت. اینفیلتریشن که در مسابقات Final Round 2018 توانست توکیدو را چندین بار شکست دهد این‌بار بازی را با نتیجه ۲-۰ به حریف ژاپنی‌اش تقدیم کرد. در آن سو کی برد از ایالات متحده حریف کره‌ای خود یعنی diabloDOC را شکست داد و در مرحله بعدی با NL روبه‌رو شد. گفتنی است که هر دو بازیکن یاد شده از کاراکتر Cammy استفاده می‌کنند، اما کی‌برد بازی را با نتیجه ۲-۰ به NL واگذار کرد و از جریان مسابقات حذف شد.

fighters spirit 2018

استورم‌کوبو و ان‌ال در مرحله سوم رقابت‌های براکت بازنده‌ها در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. استورم‌کوبو و ان‌ال که هر دو از براکت بازنده‌ها تا به اینجای کار رسیده‌ بودند به ترتیب با کاراکتر‌های ابیگیل و کَمی به رقابت با یکدیگر پرداختند. با اینکه ان‌ال توانست راند اول را پیروز شود، اما در دو راند بعدی بازی را به راحتی به استورم‌کوبو واگذار کرد.

fighters spirit 2018

در سِت دوم نیز استورم‌کوبو بازی را با کریتیکال آرت و لبخند همیشگی خود خاتمه داد و در عکس پایین می‌توانید عصبانیت را در چهره حریف‌اش ببینید. با اینکه ابیگیل در این فصل به طور قابل توجهی ضعیف شده و در آن سو Cammy با باف‌های زیادی روبه‌رو شده است، اما باز با این حال استورم‌کوبو توانست بازی را با نتیجه ۳-۱ پیروز شود و حریف کره‌ای خود را از جریان مسابقات حذف کند.

fighters spirit 2018

 

توکیدو (Akuma) از تیم اکوفاکس و یه‌مان‌هو (M Bison) از تیم تالون

fighters spirit 2018

از دیگر بازی‌های هیجان‌انگیز مرحله کوارتر فینال بازنده‌ها می‌توان به دیدار توکیدو از ژاپن و یه‌مان‌هو (HotDog29) از هنگ کنگ اشاره کرد. توکیدو بازی را با گلوله‌های بنفش رنگ‌اش آغاز کرد، اما در آن سو یه‌مان‌هو با کاراکتر خود یعنی بایسون گلوله‌ها را به سمت وی برمی‌گرداند. این روند ادامه یافت تا اینکه بایسون در انتها با یک Sweep به نوار سلامتی باقی‌مانده توکیدو پایان داد. راند دوم نیز هر دو توانستند خون کاراکتر‌های خود را به ۵ درصد کاهش دهند و در انتها بایسون با فعال کردن وی‌تریگر خود به طرفین آکوما تلپورت می‌کرد که در نهایت توانست او را فریب دهد و با ضربه زانو سِت اول را پیروز شود.

سِت دوم آکوما با اینکه نوار سلامتی زیادی در اختیار داشت توانست سطح خون بایسون را به ۱ درصد بکشاند، اما در آن سو بایسون با یک برگشت بسیار زیبا راند را از آن خود کرد. بالاخره آکوما توانست یک راند را به خود اختصاص دهد و ست دوم را به راند فینال بکشاند. به طرز عجیبی بایسون با کامبو‌هایش در راند فینال با نوار سلامتی پُر آکوما را شکست داد.

fighters spirit 2018

یه‌مان‌هو (سمت چپ) در حالی که توانست راند اول بازی سوم را نیز پیروز شود تنها یک راند با حذف کردن توکیدو فاصله داشت؛ تا اینکه توکیدو تصمیم گرفت که به حملات بایسون خاتمه دهد و بیشتر از دور بازی را در مقابل بایسونی که از سرعت حرکت کمتری برخوردار است، انجام دهد. در ادامه، شاهد ضربات ضدهوایی زیادی از سوی توکیدو بودیم و در نهایت وی نه‌تنها توانست راند اول بلکه بالاخره اولین ست را نیز از حریف هنگ‌ کنگی‌اش بگیرد.

بازی به ست چهارم کشیده شد و حال شاهد استراتژی متفاوتی از توکیدو بودیم؛ طوری که به راحتی بایسون را در راند اول نقش بر زمین کرد. راند دوم لگد‌های طوفانی آکوما به بایسون امان نداد، اما در آن سو بایسون با شیوه جدید توکیدو آشنا شد و توانست راند دوم را پیروز شود. در راند آخر توکیدو بایسون را به گوشه صفحه انداخت و با گلوله‌های آتشین خود حریف‌اش را Perfect کرد.

fighters spirit 2018

بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی و به سِت فینال کشیده شد. بایسون در راند اول عملکردی بسیار عالی داشت و دو بار پشت سر هم آکوما را کراش کانتر کرد و در انتها با یک Throw آکوما را نقش بر زمین کرد. در راند بعدی شاهد کامبویی از طرفین نبودیم و تنها ضربات کوچک از هر دو دیده می‌شد؛ تا اینکه آکوما با Ex Demon Flip بایسون را به کنار صفحه کشاند و بخش بزرگی از نوار سلامتی بایسون را گرفت و بازی به راند آخر کشیده شد. توکیدو که تا اینجای بازی از دیمن فلیپ استفاده نکرده بود گویا این حرکت را برای راند آخر نگه داشته بود که با حرکات ترکیبی بایسون را گیج کند. این حرکت چندین بار در راند آخر دیده شد. توکیدو همانند رسم همیشگی بازی را با کریتیکال برد و در حالی که تنها یک راند از حذف شدن فاصله داشت بازی را به نفع خود برگرداند. البته این اولین بار نبود که شاهد چنین حرکتی از توکیدو بودیم؛ اگر اخبار مسابقات و گزارش‌ مسابقه Final Round 2018 را در زومجی دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که توکیدو تا به امروز چندین بار با این روال حریف خود را حذف کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی مبارزه دو بازیکن یاد شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

موموچی در براکت بازنده‌ها استورم کوبو را با نتیجه ۳-۱ شکست داد، اما توکیدو در آن سو در مقابل فودو قرار گرفت و بازی را با نتیجه ۳-۱ به دوست ژاپنی‌اش تقدیم کرد و از جریان مسابقات حذف شد. Fudo و Momochi در مرحله نیمه نهایی براکت بازنده‌ها به ترتیب با کاراکتر‌های کالین و میکا در مقابل یکدیگر قرار گرفتند. ما شاهد بازی حساسی بین این دو بودیم که با نتیجه ۲-۳ به نفع فودو به اتمام رسید و وی به مرحله فینال براکت بازنده‌ها راه پیدا کرد و منتظر بازنده براکت برنده‌ها شد.

 

نمو (Urien) با فوجیمورا (Ibuki)

نمو که موموچی را در بازی قبلی به براکت بازنده‌ها فرستاده بود در مرحله فینال براکت برنده‌ها در مقابل فوجیمورا (یوکودان) قرار گرفت. یوکودان (نام سابق‌اش) با ایبوکی و نمو همانند روال همیشگی Urien را برای مبارزه انتخاب کرد. در سِت اول هر یک بازیکنان توانستند یک راند را به خود اختصاص دهند، اما در انتها ایبوکی موفق شد نتیجه را به نفع خود تغییر دهد. در بازی دوم شاهد Throw از هر دو بازیکن بودیم که در ادامه یورین ایبوکی را در گوشه صفحه گیر انداخت و چندین بار حریف‌اش را به زمین کوباند و راند را پیروز شد. همانند راند پیشین ایبوکی در آن سو توانست با پیروزی در راند دوم به حملات یورین پاسخ دهد. طی راند فینال ایبوکی با انجام دو Throw پشت سر هم ست دوم را پیروز شد.

fighters spirit 2018

در بازی سوم یورین با تکل ایبوکی را نقش بر زمین کرد، اما ایبوکی پس از برخاستن با EX حریف خود را نه‌تنها به کرنر انتقال داد، بلکه او را Stun کرد و این موضوع باعث پیروزی در راند اول شد. راند دوم این بار به یورین تعلق گرفت و همانند همیشه تمامی بازی‌ها با راند فینال ادامه پیدا کرد. بالاخره یورین توانست ست اول را با کریتیکال آرت از حریف هم‌وطن خود بگیرد و نتیجه را به ۲-۱ تغییر دهد.

در بازی چهارم شاهد تغییر وی‌تریگر یورین به نسخه دوم بودیم و این تغییر باعث برد وی در راند اول شد. ایبوکی در راند دوم به جلو یورش برد و با Throw یورین را به کنار صفحه کشاند، اما وی پس از پرش از کرنر فرار کرد. ایبوکی پس از دیدن پرش یورین وی‌تریگر خود را فعال کرد و شوریکن بزرگ خود را به سمت یورین پرتاب کرد و توانست با فشار‌های بعد از وی‌تریگر راند را پیروز شود و باز بازی به راند فینال کشیده شد. ایبوکی در حالی که راند آخر در کرنر گیر افتاده بود توانست با ضربات زنجیره‌ای به حریف‌اش آسیب وارد کند و در انتها آن را به CA متصل کند و با نتیجه ۳-۱ نمو را به براکت بازنده‌ها بفرستد و در مقابل فودو قرار دهد.

 

نمو (Urien) و فودو (R Mika)

نمو پس از باخت بازی پیشین در فینال براکت بازنده‌ها در مقابل میکای فودو قرار گرفت و در همان اول بازی میکا با سه Command Grab یورین را گیج و بازی را از آن خود کرد. راند دوم تفاوت زیادی با راند اول نداشت و باری دیگر فودو با فشار‌های خود نمو را Stun کرد و با اتصال آن به سوپر، ست را در کمتر از ۳۰ ثانیه از آن خود کرد.

سِت دوم یورین حرکات دفاعی خود را کنار گذاشت و با حملات بیشتر توانست بالاخره راند اول را ببرد. در راند دوم یورین با ضربه‌ای میکا را به هوا پرتاب کرد و در هوا گلوله‌ برقی خود را به سمت میکا شلیک کرد. در نهایت نمو که وی‌تریگر دوم را برای Urien انتخاب کرده بود توانست سِت دوم را پیروز شود. بازی سوم با تکل‌های یورین شروع شد؛ تا اینکه میکا در اشتباهی کامبویی در اختیار یورین قرار داد و این موضوع به Stun شدن و واگذاری راند به یورین ختم شد. طی راند آخر یورین در طی اشتباهی CA خود را از دست داد و میکا با استفاده از این موقعیت یورین را بی‌حرکت کرد و در انتها ست سوم را پیروز شد.

fighters spirit 2018

در بازی چهارم میکا با پرش کردن به سمت یورین، شروع به حملات خود کرد. یورین وی‌تریگر خود را با توجه به فشار‌های وارد شده روشن کرد، اما این حرکت به یاری وی نیامد؛ چرا که یورین پس از استفاده از تکل وی‌تریگر خود با پرش میکا به سمت عقب روبه‌رو شد و میکا نیز پس از فرود با ضربه لگد سنگین راند را به نفع خود تمام کرد. نمو در اوایل راند دوم موفق حاضر شد، تا اینکه میکا او را در کنار صفحه به دام انداخت و با افزایش نوار‌های EX آن را به حرکت سوپر چسباند و یورین را از جریان مسابقات حذف کرد.

 

فینال: فودو (R Mika) در مقابل فوجیمورا (Ibuki)


fighters spirit 2018

فودو که پیش‌تر به دست همین حریف ژاپنی‌اش یعنی فوجیمورا به براکت بازنده‌ها رفته بود در فینال مسابقات Fighter's Spirit باری دیگر با او به مبارزه نشست. همانطور که می‌دانید از آنجا که میکا از براکت بازنده‌ها آمده است برای پیروزی در این مسابقات باید در دو سِت سه تایی فوجیمورا را شکست دهد.

بازی اول بین دو بازیکن روند آرام‌تری نسبت به دیدار پیشین داشت، اما در انتها در حالی که میکا میکروفون‌اش را در دست گرفت تا وی‌تریگر خود را فعال کند، در آن سو ایبوکی با پرتاب کردن شوریکن راند اول را به خود اختصاص داد. میکا در پاسخی دندان‌شکن در راند دوم ایبوکی را به گوشه صفحه انداخت و او را نه‌تنها Stun بلکه Perfect کرد. بازی به راند فینال کشیده شد. میکا توانست در اوایل بازی چندین بار میکا را به طرفین پرتاب کند و حتی در موقعیتی آن را به کریتیکال وصل کند و سِت اول را خودش پیروز شود.

از اتفاقات جالب بازی دوم می‌توان به Crush Counter گرفتن ایبوکی اشاره کرد که او پس از اینکه حریف‌اش را به زمین انداخت به وی امان نداد و با فعال کردن وی‌تریگر و ضربات ممتد با نوار سلامتی کامل راند اول را پیروز شد. ایبوکی با پرش و پرتاب Kunai به سمت حریف‌اش، میکا را غافل‌گیر کرد؛ چرا که از این حرکت در راند‌های پیشین استفاده نکرده بود. اما میکا توانست با حرکت سوپرش به حملات ایبوکی پایان دهد و بازی را به راند فینال انتقال دهد. میکا چندین بار پس از دیدن فشارهای ایبوکی در راند سوم از V-Reversal استفاده کرد و باز توانست با کریتیکال حریف خود را شکست دهد و نتیجه را ۲-۰ کند.

fighters spirit 2018

در بازی سوم بازیکنان به صفحه کاراکترها مراجعه کردند تا قبل از آغاز سِت، نفسی تازه کنند. بازی در محیط ویژه آکوما آغاز شد. فودو با عملکرد عالی توانست در راند اول حریف‌اش را شکست دهد. ایبوکی راند دوم چندین بار موقعیت خود را با کامبو‌های وی‌تریگر تغییر داد و با این روش راند دوم را برنده شد. بازی سوم به طرز سریعی پیش رفت، تا اینکه ایبوکی در حرکتی غافل‌گیر کننده در کرنر باری دیگر موقعیت خود را پس از انجام کامبو عوض کرد و در حالی که فودو را گیج کرد بازی سوم را با Perfect پیروز شد.

fighters spirit 2018

بازی چهارم به همین روال پیش رفت؛ طوری که ایبوکی با ضربات خود به میکا اجازه آزادی عمل نمی‌داد و این موضوع باعث شد که فوجیمورا در دو راند پیاپی حریف‌اش را شکست دهد.

بازی به فینال کشیده شد و در همین اول بازی ایبوکی در اشتباهی نیمی از جان خود را از دست داد. این اتفاق روحیه فوجیمورا را کم نکرد و او حملات خود را نیز کاهش نداد. رقابت بین دو بازیکن بالا گرفت و در حالی که هر دو نوار سلامتی کمی در اختیار داشتند در انتها ایبوکی با یک Throw راند اول را پیروز شد. راند دوم ایبوکی چندین بار با کونای‌های EX خود قصد داشت که جریان بازی را به نفع خود ادامه دهد. این موضوع ادامه یافت؛ تا اینکه بالاخره دفاع میکا باز شد و فوجیمورا با ضربه‌ لگد برنده مسابقه Fighters Spirit کپکام پرو تور 2018 شد.


fighters spirit 2018

با این حساب، نتایج این مسابقه رسمی Capcom Pro Tour 2018 یعنی FIGHTER'S SPIRIT 2018 از این قرار شد:

  • جایگاه اول: فوجیمورا (یوکودان) با کاراکتر ایبوکی از تیم Fudoh
  • جایگاه دوم: فودو با کاراکتر میکا از تیم CYG Beast
  • جایگاه سوم: نمو با کاراکتر یورین از تیم لیکوئید
  • جایگاه چهارم: موموچی با کاراکتر کالین و کن از تیم اکوفاکس
  • جایگاه پنجم: توکیدو با کاراکتر آکوما از تیم اکوفاکس و استورم‌کوبو با کاراکتر ابیگیل از تیم Atlas Bear
  • جایگاه هفتم: ان‌ال با کاراکتر Cammy از تیمی UYU و هات‌داگ ۲۹ با کاراکتر بایسون از تیم تالون

در ادامه می‌توانید نتایج کامل را در براکت پایین مشاهده کنید و برای اطلاع از ریز امتیازات به صفحه مسابقات فایترز اسپیریت در سایت SmashGG مراجعه کنید.

براکت برنده‌ها

fighters spirit 2018

 براکت بازنده‌ها

fighters spirit 2018

نظرات خود را در مورد مسابقات اصلی استریت فایتر 5 با زومجی در میان بگذارید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده