نویسنده: علی مطوری
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵

فعلا از نینتندو سوییچ 2 خبری نخواهد بود

بر طبق گزارش وال‌استریت ژورنال، نینتندو برنامه‌ای برای عرضه کردن نسخه‌ی جدیدی از نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی ندارد.

همیشه در طول تاریخ، شرکت‌های بزرگ صنعت بازی نسخه‌های به‌روز شده‌‌ای از کنسول‌های خود را روانه‌ی بازار کرده‌اند؛ اما این‌طور که به نظر می‌رسد، این سیاست همیشگی حداقل تا سال ۲۰۱۹ برای کنسول جدید نینتندو اتفاق نخواهد افتاد. بر اساس گزارش سایت وال‌استریت ژورنال، نینتندو قصد ندارد نسخه‌ی جدیدی از کنسول Nintendo Switch را در سال ۲۰۱۸ عرضه کند.

در عوض، هدف این کمپانی پشتیبانی از قابلیت‌های آنلاین سوییچ و عرضه کردن لوازم ‌جانبی بیشتر برای رشد فروش این کنسول است. نینتندو لبو یک نمونه‌ای بارز از همین موضوع بوده و همچنین این شرکت قصد دارد لوازمی را که از پورت USB-C کنسول سوییچ استفاده می‌کنند در تنوع بیشتری به بازار عرضه کند.

Nintendo Switch

نینتندو معمولا برای کنسول‌های خانگی خود در دو سال اول هیچ‌گونه به‌روزرسانی سخت‌افزاری انجام نداده است، اما این مسئله در مورد کنسول‌های دستی آنها کمی متفاوت بوده و مثلا DS و 3DS در سال دوم عمرشان، نسخه‌های جدیدی را شاهد بوده‌اند. بنابراین از آنجایی که نینتندو سوییچ یک کنسول جدید و ترکیبی به حساب می‌رود، فعلا نمی‌توان هیچ‌گونه حدسی در مورد دوره‌ی به‌روزرسانی آن زد.

تاتسیو کیمیشیما، رئیس نینتندو پیش از این در ماه ژانویه گفته بود که امیدوار است عمر نینتندو سوییچ بیشتر از عمر کنسول‌های قبلی نینتندو که معمولا ۵ تا ۶ سال بود، باشد و همچنین شیگرو میاموتو در بیانیه دیگر هدف فروش این کنسول را یک عدد برای هر یک از اعضای خانواده دانسته بود.

بدون شک می‌توان گفت سال اول عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ به بهترین شکل ممکن به پایان رسید و حالا باید دید این شرکت چگونه در سال دوم با امکانات بازی آنلاین و لوازم جانبی جالب این کنسول مانند Nintendo Labo عمل خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده