// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

سه ویدیو جدید از Nintendo Labo و بازی هایش منتشر شد

در ویدیوهای جدید نینتندو، با گیم پلی هر یک از بازی‌های Nintendo Labo و نحوه ساخت این اسباب بازی تعاملی بیشتر آشنا خواهید شد.

محصول Nintendo Labo از همان روزی که معرفی شد، طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها بی‌صبرانه مشتاق هستند تا هر چه سریع‌تر با این مقواهای جالب و بازی‌های خلاقانه‌اش سروکله بزنند و از این سرگرمی خاص و جدیدی که نینتندو به‌وجود آورده است، نهایت لذت را ببرند. برای اینکه هرچه بیشتر با این محصول و بازی‌های جذاب آن آشنا شوید، نینتندو سه ویدیو جدید درباره Labo منتشر کرده است که با جزئیات کامل به معرفی همه بازی‌های موجود برای این محصول می‌پردازد و ما را بیشتر با مکانیزم ساخت و استفاده از Labo آشنا می‌کند.

ویدیو اول، در حقیقت نگاهی کلی به این محصول دارد و ما را بیشتر با نحوه کنار هم قرار گرفتن مقواهای Labo و ساخت چیزهایی مثل خانه، قلاب ماهی‌گیری، کوله‌پشتی مخصوص ربات و دیگر موارد آشنا می‌کند. موردی که به شخصه نظرم را در این ویدیو جلب کرد، صلب بودن مقواها به اندازه کافی بود که باعث می‌شود تا سرهم کردن آن‌ها خیلی راحت و سریع انجام بگیرد.

دانلود از آپارات

ویدیو دوم و سوم، مربوط به دو پک مختلف Nintendo Labo هستند؛ یعنی به ترتیب پک‌های Variety و Robot که با اولی می‌توانید خانه، پیانو، قلاب ماهی‌گیری، موتور و یک ربات کوچک قابل حرکت و کنترل بسازید. بسته دوم اما فقط مخصوص بازی ربات است که با ساخت یک جعبه کوله‌پشتی مانند و چند دستگیره، می‌توانید با حرکت دست‌ها و بدن خود، حس فوق‌العاده تعامل با دنیای بازی را تجربه کنید. این دو ویدیو به خوبی گیم‌پلی بازی‌ها را به تصویر می‌کشند و از همه مهم‌تر، نقش بازیکن را در کنترل موارد مختلفی که در بازی‌ها وجود دارد، به نمایش می‌گذارند.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

نینتندو Labo در تاریخ ۳۱ فروردین به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. قیمت بسته Variety این محصول ۷۰ دلار و قیمت بسته ربات نیز ۸۰ دلار است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده