نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

یوبی سافت دو استودیو جدید برای کار روی بازی‌های بزرگ تاسیس کرد

کمپانی یوبیسافت اخیرا دو استودیو جدید در هند و اکراین تاسیس کرده است که روی بازی‌های بزرگ کار خواهند کرد. 

در چند وقت اخیر یوبی سافت اقدامات مختلفی برای گسترش فعالیت‌هایش داشته و برای مثال، استودیو سازنده بازی Brawlhalla را خریداری کرده است یا قصد دارد با همکاری تنسنت فعالیتش را در چین هم گسترش بدهد. این شرکت همچنین از خطر خریداری‌شدن توسط کمپانی ویوندی هم خلاص شده است و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که Ubisoft دو استودیو جدید در هند و اکران تاسیس کرده تا روی بازی‌های بزرگ کار کنند. استودیو جدید این کمپانی در اکراین در شهر اودسا واقع شده و قرار است در توسعه بازی‌های سری Ghost Recon به سایر استودیو‌های یوبیسافت کمک کند. 

استودیو اودسا همچنین به دنبال جذب نیرو است و قصد دارد در دو سال آینده ۶۰ نفر را جذب کند. رهبری این استودیو برعهده آدرین سربانسکو است که پیش از این مدیر استودیو کیف (Kiev) این کمپانی بود. سباستین دلن، مسئول استودیو‌های یوبیسافت در اروپای شرقی، در مورد تاسیس استودیو اودسا متنی منتشر کرده که به شرح زیر است:

یوبیسافت ۱۰ سال پیش استودیو کیف را تاسیس کرد و پس از آن، شاهد بزرگ‌تر شدن این تیم و نقش آن در پروژه‌های چالش‌برانگیز مختلفی بودیم. با این حال در کنار کیف، ما همیشه گوشه‌چشمی هم به اودسا داشتیم و این بهترین موقعیت برای ما بود که بتوانیم یک استودیو در این شهر تاسیس کنیم. ما از پیشرفت صنعت بازیسازی در اکراین و همچنین مشاهده این حجم از علاقه در این کشور برای ساخت بازی‌های ویدیویی واقعا خوشحال هستیم. 

در نقطه مقابل استودیو هند این کمپانی هم در شهر بمبئی واقع شده و قرار است به ژان فیلیپ پیچوت، مدیر استودیو شهر پونه (Pune) یوبیسافت گزارش بدهد. این استودیو قصد دارد طی دو سال آینده حدود ۱۰۰ نفر نیرو جذب کند و برای این منظور، با موسسه تکنولوژی هند همکاری خواهد داشت تا نیرو‌های مستعد را شناسایی و جذب کند. کریتسین برگس کیمارد، مدیر اجرایی استودیو‌های جهانی یوبیسافت در مورد تاسیس این دو استودیو گفت:

۲۰۱۸ دهمین سالگرد تاسیس اولین استودیو‌های یوبیسافت در هند و اکراین است. تعهد ما نسبت به این دو کشور با تاسیس دو استودیو جدید در شهر‌های بمبئی و اودسا تقویت شده است. من از اینکه شاهد رشد کمپانی هستیم احساس غرور می‌کنم و باور دارم که فقط با چنین سرمایه‌گذاری‌ها و پیشرفت‌های داخلی است که قادر خواهیم بود محصولات بهتری را آماده و عرضه کنیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده