// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

یوبیسافت استودیو سازنده بازی Brawlhalla را تصاحب کرد

استودیو Blue Mammoth Games، سازنده یکی از بازی‌های فایتینگ و رایگان پرطرفدار، از این پس به عنوان یکی از استودیوهای یوبیسافت شناخته خواهد شد.

اگر اهل بازی‌های Free to Play باشید، احتمالا نام بازی Brawlhalla چندان برای‌تان ناآشنا نیست؛ اثری در سبک فایتینگ که با گرافیک دو بعدی و گیم‌پلی نسبتا شلوغ خودش، مخاطبان زیادی را برای خود دست و پا کرده است. اما چیزی که باعث شده تا سراغی از این بازی بگیریم، پیوستن سازندگان این اثر به کمپانی یوبی سافت است. استودیو Blue Mammoth Games به‌تازگی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این تیم از این پس به طور رسمی یکی از استودیوهای کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت محسوب خواهد شد.

بلو ماموت گیمز، اصلی‌ترین دلیل خود برای پیوستن به جمع استودیوهای یوبی‌سافت را پیشرفت بیشتر و در اختیار گرفتن منابع بهتر دانست و همچنین تضمین کرد که بازی Brawlhalla همچنان به‌صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت و این رویداد هیچ خللی در این باره ایجاد نخواهد کرد. بیانیه کامل این استودیو به شرح زیر است:

سلام به همه

امسال رونمایی‌های بزرگی برای استودیو Blue Mammoth Games صورت گرفت و حالا نوبت به بزرگ‌ترین رونمایی ما رسیده است.

سال گذشته، بازی Brawlhalla، طرفداران آن، رقابت‌های الکترونیکی آن، خودِ استودیو و همه چیز در حال رشد و ترقی بودند، اما هرچقدر که بیشتر رشد کردیم، به سقف فعالیت‌های یک استودیوی مستقل که به هیچ وجه قصد عقب‌نشینی نداشت، نزدیک‌تر شدیم. ما متوجه شدیم که برای کامل کردن ایده‌های خود و برای اینکه این بازی را به سطوح بالاتری برسانیم، نیاز به کمک خواهیم داشت و بر همین اساس به‌دنبال یک شریک خوب گشتیم.

نمی‌خواهم بزرگ‌نمایی کنم، اما ما واقعا به چیزی دست یافتیم که حتی از دیوانه‌وارترین انتظارات من هم فراتر بود. بگذارید سخن را کوتاه کنم و بگویم که استودیو Blue Mammoth Games به کمپانی Ubisoft پیوست.

بله درست شنیدید؛ همان یوبی‌سافتی که بازی‌هایی مثل Assassin’s Creed ،Far Cry و Rainbow Six را ساخته است. این اقدام منافع زیادی را برای بازی Brawlhalla دربر خواهد داشت که نمی‌دانم کدام یک را اول توضیح بدهم. حالا ما قدرت و توان بالاتری داریم و یکی از ۱۰ ناشر برتر دنیا از ما پشتیبانی می‌کند.

خب، حالا چه چیزی قرار است نصیب Brawlhalla شود؟ کلی چیز خوب. استودیو Blue Mammoth Games همچنان همانند گذشته به پشتیبانی از بازی ادامه خواهد داد. استودیو به آرامی به شیب صعودی خودش ادامه می‌دهد؛ چرا که نمی‌خواهیم به‌خاطر پیشرفت سریع‌تر، دستاوردهای خوب‌مان را از بین ببریم. ما ثبات بهتر و منابع بیشتری در اختیار خواهیم داشت تا به بهبود بازی و افزودن ویژگی‌های جدید به آن ادامه دهیم؛ کارهایی که خیلی وقت پیش باید انجام می‌گرفت. ما این فرصت را خواهیم داشت که بازی Brawlhalla را بیش از پیش به گیمرهای دنیا بشناسانیم و همچنین قادر خواهیم بود تا با اطمینان کامل، نقشه راه خود را برای آینده بازی با طرفداران به اشتراک بگذاریم.

یک چیز ناگفته باقی می‌ماند و آن اینکه ما در سه سال گذشته سخت روی بازی Brawlhalla کار کرده‌ایم تا به شما اطمینان دهیم که این بازی یک اثر رایگان است و هرگز قرار نیست با افزودن آیتم‌های پولی، گیم‌پلی آن را از تعادل خارج کنیم. هیچ‌یک از اساس‌های بازی هرگز تغییر نخواهد کرد. یوبی‌سافت به این اصول پایبند است و این یکی دیگر از دلایل ما برای همکاری با این کمپانی است.

این گام بزرگی برای ما است. بلو ماموت گیمز حالا از یک استودیوی جنگنده و مستقل به یک استودیوی جنگنده و متعلق به یوبی‌سافت تبدیل شده است. از همه شما تشکر می‌کنم. از همه کسانی که در برگزاری مسابقات همراه ما بودند، تمامی لیدرها و افرادی که محتوای ویدیویی می‌سازند و همچنین همه طرفداران و مخاطبان بازی Brawlhalla تشکر می‌کنم. شما مثل موتوری هستید که این بازی را به حرکت درمی‌آورید. از شما متشکرم و حالا سال بزرگ دیگری پیش روی ما است.

با احترام،

مت وومر

بازی Brawlhalla هم‌اکنون به‌صورت فری تو پلی برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و پلی استیشن 4 در دسترس است.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده